کیف پول رسمی ارز دیجیتال برای ایرانیان


انواع مختلفی کیف پول برای ارزهای دیجیتال وجود دارد؛ بهتر است بعد از شناخت انواع آنها با توجه به نیاز خود معتبرترین کیف پول را برای خود انتخاب کنید و همیشه نکات امنیتی و ریسک‌های موجود درمورد هر کیف پول را در نظر بگیرید. با فراگیرشدن استفاده از بیت کوین، نیاز به آشنایی کاربران با کیف پول‌های بیت کوین بیشتر از گذشته احساس می‌شود. از آنجا که اکثر مردم از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می‌کنند، کیف پول‌های موبایل برای بیت کوین از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و به‌دلیل اینکه سیستم عامل اندروید بیشترین تعداد کاربر را به خود اختصاص داده است، در این مقاله با کیف پول های بیت کوین برای اندروید آشنا خواهید شد.

کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول من ، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگامِ کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس های نگهداری رمز ارزهای الکترونیک را برای افراد حقیقی و حقوقی اماده کرده است. ما هر روزه، هزاران تراکنش واریزی و دریافتی را در بستر کیف پول من ، بدون کوچکترین خطایی به گردش در می آوریم، با این هدف که در افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی و کمک به رشد و توسعه ی کسب وکارها، نقش سازنده و موثری داشته باشیم. امروز کیف پول من نقش موثری در رشد و ارتقاء کیفیت خرید و فروش ارز دیجیتال در بازار کشور را دارد .

تعرفه کیف پول من

تعرفه نگهداری ارزهای دیجیتال و همچنین انتقال و دریافت ارزها صفر در صد در نظر گرفته شده است اما تعــرفه تبــدیل ارز به ارز ، خرید و فروش تنها در حدود 0.25% می باشد که این میزان کمترین کارمزد ممکن در بین تمامی سامانه های شخصی و صرافی ارزهای دیجیتال می باشد. در سامانه کیف پولِ من می‌توانید با خیال راحت دارایی بیت کوین خود را نگهداری و تبدیل نمایید. کیف پول من‌ بر پایه پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی برنامه‌نویسی شده و یک بستر مطمئن برای ذخیره ارزهای دیجیتال در ایران می‌باشد. با عضویت در سامانه کیف پولِ من، با خیال راحت به نگهداری بیت کوین پرداخته و هیچ نگرانی از بابت از بین رفتن دارایی ارزشمندتان نداشته باشید. منبع: https://kifpool.me/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.