انتقال تصاویر دوربین مداربسته بصورت وایرلس تا 800 متر


انتقال تصاویر دوربین مداربسته بصورت وایرلس تا 800 متر

شرکت SA Automasjon که در کار نصب و ارائه یکی از پروژه های نظارتی خود در نروژ دچار مشکل شده بود، درخواست سیستم نظارت تصویری ویژه ای داشت که بتواند محوطه شخصی وسیعی را با دو درگاه ورودی و فاصله زیاد از هم زیر نظر بگیرد. هر ورود و خروج مشکوکی باید زیر نظر گرفته می شد و در هر زمان و هر مکانی از این محوطه حفاظت به عمل می آمد. شرکت بریکام راهکاری با عنوان BrickOne ارائه داد که بتوان بوسیله دوربینهای مداربسته بولت مجهز به آنتن Wifi با مودمهای Access Point شبکه ای تشکیل دهد تا همه تجهیزات نظارت تصویری از جمله رکوردها بتوانند در بستر آن ارتباط برقرار نمایند.

راهکار دوربینهای مداربسته Brickcom

بزرگترین چالش در این سیستمهای نظارت تصویری فاصله زیاد بین درگاهها و محلهای مورد نظر برای نظارت است. مسیرهایی که شاید تا 800 متر طول داشتند و با یکدیگر فاصله زیادی داشتند. ضمن اینکه عوارض زمین و محدودیتهایی مثل وجود درختان نیز در بین راه وجود داشت. دوربینهای مداربسته بولت Wifi این شرکت با نام WOB-100Ap در پروژه بالا بکار گرفته شدند. این دوربینها قادر هستند از طریق کانال Wi-Fi دوبانده با Access Point های ساخته این شرکت و همینطور دستگاههای رکوردر تحت شبکه حتی در محیطهای جنگلی بدون ایجاد مشکل توسط درختان کار کنند. این دوربینها نیز از استاندارد IP67 برخوردارند و با تجهیز به نور IR قابلیت مناسبی خواهند داشت. در نروژ بدلیل رطوبت بالای هوا داشتن استاندارد IP بیشتر مورد توجه پیمانکاران قرار گرفته است. ضمن اینکه در این تجهیزات از سیستم تهویه (گرمایشی-سرمایشی) مناسبی استفاده شده است و می تواند در محدوده دمایی -40 تا 60 درجه کارکنند.

سیستمهای ضبط ویدئویی تحت شبکه در این راهکار بصورت ریموت قابل مانیتور کردن و پخش و ضبط تصاویر خواهند بود.

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. خرید دوربین مداربسته
  4. دوربین مدار بسته
  5. قیمت دوربین مدار بسته
  6. خرید دوربین مدار بسته
  7. نصب دوربین مداربسته
  8. هایک ویژن

 

 

کیف پول رسمی ارز دیجیتال برای ایرانیان


انواع مختلفی کیف پول برای ارزهای دیجیتال وجود دارد؛ بهتر است بعد از شناخت انواع آنها با توجه به نیاز خود معتبرترین کیف پول را برای خود انتخاب کنید و همیشه نکات امنیتی و ریسک‌های موجود درمورد هر کیف پول را در نظر بگیرید. با فراگیرشدن استفاده از بیت کوین، نیاز به آشنایی کاربران با کیف پول‌های بیت کوین بیشتر از گذشته احساس می‌شود. از آنجا که اکثر مردم از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می‌کنند، کیف پول‌های موبایل برای بیت کوین از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و به‌دلیل اینکه سیستم عامل اندروید بیشترین تعداد کاربر را به خود اختصاص داده است، در این مقاله با کیف پول های بیت کوین برای اندروید آشنا خواهید شد.

کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول من ، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگامِ کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس های نگهداری رمز ارزهای الکترونیک را برای افراد حقیقی و حقوقی اماده کرده است. ما هر روزه، هزاران تراکنش واریزی و دریافتی را در بستر کیف پول من ، بدون کوچکترین خطایی به گردش در می آوریم، با این هدف که در افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی و کمک به رشد و توسعه ی کسب وکارها، نقش سازنده و موثری داشته باشیم. امروز کیف پول من نقش موثری در رشد و ارتقاء کیفیت خرید و فروش ارز دیجیتال در بازار کشور را دارد .

تعرفه کیف پول من

تعرفه نگهداری ارزهای دیجیتال و همچنین انتقال و دریافت ارزها صفر در صد در نظر گرفته شده است اما تعــرفه تبــدیل ارز به ارز ، خرید و فروش تنها در حدود 0.25% می باشد که این میزان کمترین کارمزد ممکن در بین تمامی سامانه های شخصی و صرافی ارزهای دیجیتال می باشد. در سامانه کیف پولِ من می‌توانید با خیال راحت دارایی بیت کوین خود را نگهداری و تبدیل نمایید. کیف پول من‌ بر پایه پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی برنامه‌نویسی شده و یک بستر مطمئن برای ذخیره ارزهای دیجیتال در ایران می‌باشد. با عضویت در سامانه کیف پولِ من، با خیال راحت به نگهداری بیت کوین پرداخته و هیچ نگرانی از بابت از بین رفتن دارایی ارزشمندتان نداشته باشید. منبع: https://kifpool.me/

طراحی باغ سنتی چگونه انجام می شود؟


طراحی باغ سنتی چگونه انجام می شود؟

طراحی باغ سنتی به شکلی کاملا متفاوت انجام می پذیرد و اگر مایل به پیاده سازی طراحی و ایجاد فضای سبز در یک محوطه باغی، به صورت کاملا سنتی باشید؛ لازم خواهد بود تا از فاکتورهای این ردیف استفاده کرده و طوری فضای باغ را طراحی و اجرا کنید که با نگریستن به هر سوی آن، کاملا احساس قرار داشتن در یک فضای سنتی را داشته باشید.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره طراحی باغ و المان های موثر در آن، بیشتر بدانیم.

m1_2hub.jpg

نکات مهم در خصوص طراحی باغ سنتی

طراحی باغ سنتی با به کار گیری مراحل زیر، میسر خواهد بود:

نکته اول: تخصیص فضا به شکلی که جایگذاری تجهیزات سنتی میسر باشد

در صورتی که می خواهید تجهیزات سنتی موثر در شکل دهی به یک فضای کاملا سنتی را به خوبی در فضای باغ جای دهید، لازم است که حتما پیش از آن در اندازه گیری و تخصیص فضا، به درستی عمل کرده و محوطه سازی را طوری شکل دهید که بتوانید به خوبی و به تناسب فضا از المان های مختلف استفاده کنید.

نکته دوم: تجهیزات سنتی سازی فضا را به خوبی انتخاب کنید

در گام بعدی نوبت آن می رسد که تجهیزاتی را انتخاب کنید که به خوبی به فضای باغ هویت بخشیده و بتوانند بار سنتی لازم را به آن اضافه کنند. در این خصوص استفاده از تجهیزاتی که ضمن سازگاری با کاربردهای مورد نظر شما، قابلیت ایجاد یک باغ زیبا و سنتی را داشته باشند، حائز اهمیت خواهد بود. از جمله تجهیزاتی که می تواند به فضای سنتی رنگ بخشیده و جلوه لازم را ایجاد کند؛ تخت های نشیمن سنتی، جوی آب روان، لمکده، آتشکده، حوض آب، آلاچیق و ... است. هر یک از این تجهیزات باید با ساختار کاملا سنتی همراه بوده و تا حتی امکان، بهترین جلوه را متناسب با این وضعیت داشته باشد.

 

نکته سوم: استفاده بهینه از چوب را از دست ندهید

اگر می خواهید طراحی باغ سنتی را به درستی انجام داده باشید، باید تا حد امکان استفاده از چوب را در محوطه سازی و تزئینات بخش های مختلف در نظر داشته و تا جایی که امکان آن وجود دارد تزئینات را به این شکل به انجام برسانید. به طور مثال از درب های چوبی در هر بخش ممکن از باغ استفاده کرده و در صورتی که مایل به ایجاد پنجره ها در بخش های مختلفی به شکل زینتی و تزئینی هستید، حتما استفاده از چوب و چوب کاری را در خصوص آن ها در نظر داشته باشید. به واقع شما باید از هر فرصتی برای به کار بردن المان هایی چون چوب که حال و هوای سنتی به باغ می بخشند، بهره برداری کنید.

 

همین طور مسیرسازی و ایجاد مسیر رفت و آمد باید با استفاده از تزئینات چوبی همراه بوده و از بلوک های چوبی برای ایجاد یک مسیر بهره مند شوید. به این شکل ضمن آن که ساختاری بسیار زیبا به مسیر رفت و آمد در باغ بخشیده می شود، می توانید آن جلوه سنتی لازم را نیز که برای آن طراحی اولیه را آغاز کرده اید، به وجود آورید.

 

نکته چهارم: نورپردازی سنتی را در دستور کار خود قرار دهید

یکی از بخش های مکمل فضاسازی در یک محیط باغ سنتی، نورپردازی است و در واقع نورپردازی بخش مکمل هر نوع ایجاد فضای سبز محسوب می شود. از این روی لازم است که حتما در خصوص نورپردازی نیز به سراغ مدل های سنتی رفته و با مطالعه و الگوبرداری عالی از فضاهای سنتی، بهترین نورپردازی را برای باغ پیاده سازی کنید. دقت داشته باشید که سپردن این کار به دست افراد حرفه ای و متخصص در حوزه نورپردازی، باعث خواهد شد تا بهترین بهره برداری را از این فاکتور تاثیرگذار داشته باشید.

کلام آخر

در بالا نکاتی را در خصوص طراحی باغ سنتی و روش اجرای آن، عنوان کردیم. شما چه نظری در این باره دارید و اگر تصمیم به طراحی و ایجاد چنین فضایی داشته باشید، چطور برای آن برنامه ریزی می کنید؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید. همین طور توصیه می کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کرده و نظر آن ها را نیز در این خصوص جویا شوید.

 

جارو شارژی فیلیپس


نگاهی بر بهترین مارک های جارو شارژی

بهترین مارک جاروشارژی چه مارکی است؟ تفاوت، مزایا و یا معایب جارو شارژی بوش، فیلیپس و آاگ را مورد بررسی قرار می دهیم و اینکه ساخت کدام کشور هستند؟

g3_jauo.jpg

می توانیم بگوییم امروزه انواع جارو شارژی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی محسوب می شوند که کار نظافت منزل را برای ما بسیار آسان می کند مخصوصا برای خانواده هایی که بچه کوچک در خانه دارند، از همین رو اگر شما نیز قصد خرید جاروشارژی برای منزل خود دارید مسلما در زمان انتخاب و خرید به انتخاب بهترین مارک و مدل آن فکر خواهید کرد و اینکه بهترین مارک جارو شارژی خوب چیست و کدام از آنها دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش مناسب تری هستند؟

ما در اینجا سعی داریم با بررسی موارد ذکر شده همراه شما باشیم و به شما راهنمایی کنیم تا در خرید جاروشارژی بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید، در میان تنوع زیادی که در این نوع لوازم خانگی در بازار دنیا می بینیم به ترتیب می توانیم به جارو شارژی بوش، جارو شارژی فیلیپس، جارو شارژی آ ا گ اشاره کنیم که با توجه به کیفیت، قدرت مکش و قیمت مناسب توانسته اند قسمت بزرگی از بازار دنیا را به خود اختصاص دهند و در جایگاه پرفروش ترین ها قرار گیرند.

همان طور که اشاره کردیم این سه مارک (جارو شارژی بوش، جارو شارژی فیلیپس و جارو شارژی آاگ) از بهترین مارک جارو شارژی در دنیا هستند که دارای ویژگی های کلی و بسیار مشابه ای ازلحاظ کیفیت ساخت، جنس بدنه، حرکت روان در هنگام جاروکشی، توان و قدرت مکش، عمر باتری، مدت زمان شارژدهی، حجم مخزن زباله مناسب، فیلترهای بهداشتی، دکمه های تنظیم قدرت مکش در تنوع مدل های خود می باشند که هر انتخابی در این برندها با توجه به مدل انتخابی تان، می تواند کاربری بسیار باکیفیت را سالیان طولانی در اختیار شما بگذارد، هم اکنون شاید برای شما این سوال پیش بیاید که کدام برند بهتر از دیگری است و در نهایت جارو شارژی فیلیپس، بوش و یا آاگ را بخرم؟

توجه فرمایید همان طور که اشاره نمودیم سطح کیفی محصولات هر سه برند در سطح بسیار بالایی قرار دارد و تنها تفاوت بین آنها در دیزاین و در میان مدل هایشان آپشن ها و دیزاین ظاهری متفاوت آنهاست که این بخش را بودجه در نظر گرفته شده شما و سلیقه شما تعیین خواهد کرد، تنها تفاوت اصلی انتخاب شما و اولویت بندی ما این است که شما این محصول در کشور ایران تهیه می کنید و داشتن نمایندگی های فروش، خدمات پس از فروش در دسترس تر در ایران باعث شده تا ما ترتیب انتخاب ها را به این گونه به شما عزیزان معرفی کنیم:

  • جارو شارژی بوش
  • جارو شارژی فیلیپس
  • جارو شارژی آاگ

در یک کلام بهترین مارک های جارو شارژی اشاره شده باکیفیت هایی بسیار بالا برگرفته از تکنولوژی های روز دنیا هستند که در تعداد نمایندگی و خدمات پس از فروش در دسترس کشور ایران متفاوت می باشند.

 

نکته: با هر مقدار بودجه ای که در نظر دارید سعی کنید خرید خود را در میان بهترین مارک های موجود از جمله جارو شارژی بوش، جارو شارژی فیلیپس و جارو شارژی آ ا گ انتخاب کنید حتی اگر مدل‌های پایین ‌تر این محصولات را خریداری می کنید به مراتب بسیار بهتر از جایگزینی آنها با بالاترین مدل های برندهای متفرقه می باشد، به عنوان مثال قدرت باتری در بسیاری از برندهای ناشناخته تنها مقدار اسمی است که در حقیقت خود، نمی توانند خواسته های شما را از روز اول و یا در طول عمر استفاده شان را برای شما تامین کند علاوه بر این انواع جاروشارژی خوب در مارک های معتبر با طراحی مناسبشان است که از نهایت قدرت مکش دستگاه در مدل های خود بهره می گیرند.

جارو شارژی بوش

مسلما شما نیز بوش را به عنوان یک مارک معتبر در تولید لوازم خانگی می شناسید که در دسته بهترین ها قرار می گیرد و سابقه درخشان در تولید محصولات با کیفیت همراه با طول عمر بالا در این برند بر کسی پوشیده نیست، اما همان طور که می دانید برند بوش متعلق به آلمان است اما مطمئنا برای شما نیز این سوال پیش می آید که واقعا جارو شارژی بوش ساخت کجاست؟

همان طور که اشاره کردیم بوش برندی آلمانی به شمار می رود که تمامی محصولات خرده ریز خود از جمله این دسته ازمحصولات خود را در کشور چین تولید می کند اما نکته حائز اهمیت این است که تولید محصولات این برند معتبر در کشور چین چیزی از کیفیت محصول را کم نخواهد کرد و همانند بسیاری از تاپ برندهای دنیا همچون جارو شارژی فیلیپس و جارو شارژی آاگ برای رقابت قیمتی خود با دیگر برندهای معتبر برای کم کردن هزینه های تولید مانند هزینه ‌های مربوط به انرژی و دستمزد نیروی انسانی است که رو به داشتن خط تولید در چین روی می آورند اما توجه داشته باشید شما جارو شارژی بوش را با همان کیفیت خواهید داشت چراکه تمامی مراحل تولید تحت نظر مستقیم مهندسین بوش آلمان می باشد و تمامی قطعات، تکنولوژی های به کار رفته در آن مربوط به کشور آلمان می باشد، توجه داشته باشید اگر شما این محصول را چه در ایران و چه در یک کشور دیگر خریداری نمایید فرقی نمی کند چراکه تمام مدل های جاروشارژی این شرکت در کشور چین تولید می شود.

 

چیزی که در اولویت تولید انواع جارو شارژی با قدرت بالا اهمیت دارد، نوع طراحی و استفاده از باتری مناسب در روند تولید این محصول به شمار می ‌رود، همان طور که اشاره نمودیم نوع طراحی باید به گونه ای باشد که مکش جارو از پارویی تا مخزن زباله دچار افت نگردد و حداکثر مکش را در اختیار کاربرانش بگذارد، به همین علت است که تاکید نمودیم ممکن است در ظاهر یک قدرت همسان در یک برند متفرقه و جارو شارژی بوش را ببینید اما در هنگام استفاده شما به سادگی می توانید تفاوت کیفیت مکش و استفاده آنها را لمس خواهید کرد، جارو شارژی های بوش در این کمپانی تحت نظر مهندسین مجرب آلمانی به گونه ای طراحی شده است که بالاترین سطح کیفی در جمع آوری انواع زباله های موجود در سطوح سخت و نرم را با حداکثر توان مکش برای شما مهیا می سازد که این ویژگی همراه با طراحی مهندسی پارویی با حرکت روان نه تنها در جاروشارژی بوش بلکه در جارو شارژی فیلیپس و جارو شارژی آاگ نیز به چشم می خورد.

این محصولات به 3 دسته کلی تقسیم می شود:

جارو شارژی ایستاده (عصایی): عموماً برای استفاده در منازل، شرکت ها و لوکیشن های این چنینی مناسب محسوب می ‌شود.

جارو شارژی دستی: به صورت تک در مدل هایی تولید می گردد که برای تمیز کردن ماشین، روی مبل و یا طبقات گوناگونی که امکان جاروکشی با مدل های ایستاده میسر نمی باشد در اختیار خریداران این محصول قرار می ‌گیرد

جارو شارژی دستی و ایستاده: که هر دو مدل جارو را دارد و مدل دستی آن در بدنه ایستاده دستگاه طراحی شده است

که کاملاً بر اساس نیاز به خود می توانید یکی از دسته کالاهای تولیدی جارو شارژی بوش را برای خود انتخاب فرمایید.

شما در همین دسته ‌بندی ها مدل های متنوعی را در این برند می بینید که تفاوت آنها در سطح قدرت مکش، نوع باتری با زمان شارژ شدن و شارژدهی متفاوت، رنگ بندی های متغیر و تکنولوژی های اضافه و کمی را برای انتخاب در اختیار خواهید داشت که در لیست قیمت جارو شارژی بوش نیز با یکدیگر تفاوت دارند و به همین دلیل شما با هر سلیقه و بودجه ای امکان انتخاب و خرید این محصول را از تاپ برند Bosch خواهید داشت.

نکته: ما در ابتدا جارو شارژی بوش را برای شما مورد بررسی قرار دادیم و این الزاماً اولویت کیفیت این محصول به شمار نمی ‌رود و باید بدانید که جاروشارژی آاگ و جارو شارژی فیلیپس نیز در دسته بهترین برندهای دنیا به شمار می ‌رود اما به دلیل اینکه ما در کشورمان ایران نمایندگی های مجاز فروش بوش و خدمات بسیار گسترده‌تری را در اختیار خواهیم داشت آن می‌ توانیم این رنگ را به عنوان اولین و بهترین انتخاب به شما عزیزان معرفی کنیم علی‌رغم اینکه شما عزیزان می توانید مدل های متفاوت و بسیار پرقدرتی را در انواع جارو شارژی آاگ و فیلیپس نیز در اختیار داشته باشید.

 

جارو شارژی فیلیپس

یکی دیگر از برندهای معتبری که به تولید این دسته از محصولات پرداخته است برند Philips می باشد، این ابرقدرت هلندی محصولات خود را در کشورهای مختلفی تحت نظر مستقیم خود همچون جارو شارژی آاگ و جارو شارژی بوش تولید نموده است و با داشتن کیفیت بسیار بالا در ساخت طراحی مناسب و مکش بسیار قدرتمندش در دنیا جایگاه خود را حفظ نموده است به دلیل تنوع گسترده ای که در مدل های این دستگاه در اختیار خریداران قرار گرفته است افراد می ‌توانند بر اساس بودجه و سلیقه خود به انتخاب رنگ و قابلیت های گوناگونی که همراه با انواع جارو شارژی فیلیپس است، انتخابی بسیار آسان داشته باشد.

 انواع جارو شارژی فیلیپس به همراه قدرتمندترین باتری ها موجود در بازار تولید شده است که می ‌تواند در هر مدل های متنوع با زمان شارژدهی و شارژ شدن متفاوت در اختیار کاربران قرار گیرد همان‌طور که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم این دسته از محصولات از بهترین مارک جارو شارژی دارای حرکت کاملا روان بر روی سطوح گوناگون سخت و نرم می باشد و شما در هنگام جاروکشی سختی وزن دستگاه و فشاری بر روی دستان و بدن خود احساس نخواهید کرد، جاروشارژی فیلیپس نیز دارای فیلترهای مناسب بهداشتی، قابلیت جابجایی آسان به منظور جاروکشی دقیق تمامی سطوح، گوشه و کناره ها، مخزن مناسب برای جمع آوری حجم کافی زباله می باشد که این امکان برای شما فراهم است تا با هر بودجه ای که در نظر گرفته اید بهترین مدل ها برای خود انتخاب فرمایید.

نکته: پیشنهاد می شود برای انتخاب و خرید جارو شارژی فیلیپس اصلی حتما به نمایندگی های مجاز فروش لوازم خانگی و یا فروشگاه های اینترنتی معتبری همچون دیجی کالا، زنبیل و فروشگاه تخصصی لوازم خانگی 20 بخر مراجعه فرمایید تا احتمال خرید جارو شارژی فیلیپس تقلبی را برای خود به صفر برسانید، مراکز فروش ذکر شده و معتبر می تواند کالایی با اصالت به همراه گارانتی شرکتی تقدیم شما کند که مسلما این مورد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

جارو شارژی آاگ

جارو شارژی آ ا گ نیز به عنوان یک برند ساخت کشور آلمان در سال 1883 فعالیت بسیار گسترده ‌ای در زمینه تولید لوازم خانگی برقی داشته است و هم اکنون توانسته از هم جوار با جارو شارژی بوش و جارو شارژی فیلیپس جایگاه بسیار ویژه ‌ای را به خود اختصاص دهد، به روز ترین فناوری های روز دنیا و باکیفیت ترین آنها در بدنه، ساختار طراحی، پارویی، باتری، قدرت مکش و تمامی ارکان انواع جارو شارژی آاگ مورد توجه قرار گرفته است و شما عزیزان می توانید بنا به نیاز و سلیقه خود با بررسی مدل های تولیدی این کمپانی در دسته بندی جاروهای ایستاده و دستی، مدل مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

خالی از لطف نیست که به این نکته اشاره کنیم که یکی از مهم ترین ارکان در جارو شارژی آاگ که نوع باتری و طول عمر آن می باشد همانند دیگر مارک های معتبر، دارای سطح کیفی بسیار بالایی می باشد و می تواند سالیان طولانی بدون افت در کیفیت و نگاه داری شارژ برای شما کار کند توجه فرمایید که باتری ها با توجه به ولت و قدرتشان در مدت زمان های متغیری شارژ می شوند و همچنین شارژ دهی دارند اما انچه مهم است این است که پس از استفاده چندین باره کیفیت خود را در این روند از دست ندهند که این ویژگی در باتری های مورد استفاده در جارو شارژی آ ا گ بسیار ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: راسخون

ترجمه دانشگاهی


ترجمه دانشگاهی

ترجمه دانشگاهی مطلوب و انجام به موقع پروژه‌های دانشجویی یکی از مهمترین دغدغه‌های دانشجویی است و انتظار دارند بعد از تحویل کار، بدون نگرانی از کیفیت به دیگر امور خود بپردازند.

ترجمه دانشگاهی که در دوری جاب انجام می‌شود جوابگوی تمام متقاضیان و دانشجویانی است که دغدغه ترجمه مطلوب همراه با کیفیت عالی را دارند.

خوشبختانه دوری جاب با همراهی تیم متخصص ترجمه، انواع ترجمه‌ها را انجام می‌دهد و موفق شده نیاز مشتریان خود را در پروژه‌های مختلف برآورده کند و رضایت بسیار خوبی را در نظرسنجی به دست بیاورد.

m3_54nf.png

مزایای سپردن پروژه‌های دانشجویی و ترجمه دانشگاهی به دوری جاب:

  1. پاسخگویی سریع
  2. قیمت مناسب
  3. پشتیبانی 24 ساعته
  4. قبول پروژه ها در موضوعات مختلف
  5. همراهی تیم ترجمه همراه با مشاوره
  6. ضمانت پروژه

شاید با خود بگویید ترجمه متون و مقالات مختلف از فارسی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی را می‌توانیم با ابزارهای ترجمه به دست بیاوریم و نیازی نباشد که هزینه کنیم.

اما همانطور که خود نیز تجربه کردید، ترجمه مقالات از طریق مترجم گوگل یا دیگر ابزارهای ترجمه، کیفیت ترجمه کارشناسان و متخصصین این حوزه را نمی تواند داشته باشد.

در ادامه شما را با معایب ترجمه از طریق مترجم‌های هوشمند به صورت  فهرست وار آشنا می‌کنیم تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید.

معایب ترجمه از طریق مترجم‌های هوشمند:

  1. منظور اصلی نویسنده را نمی تواند خوب به خواننده برساند.
  2. ترجمه حاصل شده خشک و بی روح است.
  3. مجبورید مجدد بازنویسی کنید اما باز هم خالی از اشتباه نیست.
  4. با توجه به بازنویسی، زمان بر است.
  5. تا کنون موفق نشده رضایت مشتریان را در حد مطلوب کسب کند.
  6. یک کلمه می‌تواند معناهای متفاوتی داشته باشد و این موضوع با توجه به متن باید تشخیص داده شود که در توانایی مترجم نیست.
  7. ترجمه یک کلمه اشتباه می‌تواند مسیر تمام مقاله یا داستان شما را تغییر دهد.

 

بنابراین عقل حکم می‌کند که به جای استفاده از مترجم‌های هوشمند از مهارت و توانایی کارشناسان و متخصصین ترجمه استفاده کنیم و دوری جاب موفق شده این مهم را برای شما برآورده کرده است.

هزینه های ترجمه دانشگاهی در دوری جاب چگونه است؟

قیمت ترجمه دانشگاهی در دوری جاب بر اساس کلمات پیش بینی شده و قیمت کلمات هم با توجه به نوع زبان متفاوت است اما در راستای مشتری مداری انصاف را سرلوحه خود قرار دادیم.

شما می‌توانید قبل از تحویل مقالات و متون خود به ما، با کارشناسان و مترجمین ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان بگیرد و بعد از اطمینان و رضایت حاصل شده، اقدامات بعدی را انجام دهید.

از کجا متوجه شویم که دوری جاب ترجمه‌های  باکیفیت ارائه می‌دهد؟

  1. کارشناسان ما همان ابتدا قبل از شروع پروژه به شما مشاوره می‌دهند
  2. نمونه کارهای مترجمین ما قابل مشاهده است.
  3. تیم دوری جاب در سطح کارشناسی و دکتری مقالات را ترجمه می‌کنند
  4. اعتبار دوری جاب در حوزه‌های مختلف بویژه ترجمه، بهترین ضمانت است

ترجمه مقالات علمی و بویژه مقالات پزشکی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و واقعا نمی‌توان چنین مقالاتی را به هر شرکت یا سایت و کانالی واگذار کرد.

تیم دوری جاب به این مهم نگاه ویژه ایی دارد و مقالات و متون شما را با توجه به سطح ترجمه و حساسیت آن به کارشناسان ترجمه واگذار می‌شود تا کار باکیفیت به مشتری ارائه شود.

تنوع خدماتی که همراه با کیفیت در دوری جاب ارائه می‌شود باعث شده مشتریان و کاربران زیادی پروژه‌های خود را با خیالی آسوده به تیم کاردان و آنلاین دوری جاب تحویل دهند.

 

https://doorijob.com/university-project-translation/