آس ناس

آس ناس

در بازی آس ناس طراحی مجموعه کارت ها ساده و تنها متشکل از ? نوع کارت دارای پس زمینه متفاوت برای بوجود آوردن ??-?? کارت بوده است. کارت های بازی در ابعاد مستطیل شکل و در اندازه ? در ? سانتیمتر بوده است. همانند بازی گنجفه نقش و نگار کارتها با دست نقاشی و طراحی می شدند که البته بعدها از نوعی تکنیک کلاژ نیز برای چاپ تصاویر استفاده شده است. نکته جالب اینکه بر روی کارت ها هیچگونه عنوانی درج نمیشده است که البته با توجه به رنگ پس زمینه و تصویر برای بازیکنان قابل شناسایی بوده است.

معنی ناس هم در عربی و هم در پارسی به معنی مردم یا نوع مردم بوده است که به طور کل اس ناس به معنی یک سری از افراد معنی می دهد همانطور که تصاویر کارت ها نیز افراد و رده هایی را از طبقات مختلف جامعه به نمایش می گذارد. کارتهای بازی شامل:

آس (که معمولا با تصاویر شیر و ماه و یا شیر و اژدها در حال نبرد مشخص می شده است)

شاه (معمولا در حالت نشسته بر تخت و یا سوار بر اسب به تصویر کشیده می شده است)

بی بی (اغلب در حالت نشسته و یا در حالتی که یک نوزاد را در آغوش دارد مشخص می گشته است)

سرباز (به طور مشخص تصویر یک سرباز را شامل می شده است)

لکات (با تصویر یک دختر رقاص و یا یک جفت دختر رقاص در حال رقص و یا موزیسین مشخص می شده است)

البته علاوه بر این ترکیب انواع دیگری که شامل تصاویر گل ها و یا تصاویر شهوتناک می شده است نیز وجود داشته است.

تاریخچه بازی آس ناس به قرن ?? میلادی مربوط می شود و در طول این دوران ها این بازی همواره در کنار بازی گنجفه وجود داشته است. در گزارشات ژنرال Murdoch Smith در ???? میلادی به رواج کارت بازی نوع اروپایی و جایگزینی آن با آس ناس اشاره شده است. همچنین با مونوپول شدن تجارت خارجی در سال ???? نوعی قوانین انحصاری برای واردات و تولید کارت های بازی شکل گرفت و شرکت بریتانیایی De La Rue عهده دار تولید ورق های بازی گشت که به عرضه کارت هایی با تصاویر مرتبط با تاریخ ایران منجر گشت. امروزه کارت هایی مربوط به قرن ?? میلادی و با طراحی سبک قدیمی از این بازی در موزه ها نگهداری می شوند. در سال ???? شخصی با نام Edmond Hoyle مدعی شد که این بازی الهام بخش و مبنای ساخت بازی پوکر بوده است.

 

 

 

اشکان حیدری وکیل سرقت تعزیری در کرج

اشکان حیدری

وکیل جنایی در کرج

وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق

با ?? سال سابقه وکالت

قبول دعاوی کیفری و خانوادگی،اعم از مواد مخدر،کلاهبرداری،خیانت در امانت،فروش مال غیر،طلاق یکطرفه ….در استان البرز

وکیل جنایی در کرج, وکیل سرقت تعزیری در کرج ,وکیل قتل عمد در کرج, مجرب ترین وکیل در کرج ,وکیل طلاق در کرج, وکیل مواد مخدر در کرج ,وکیل تخصصی کیفری در کرج,

کتابفروشی اینترنتی

کتابفروشی آنلاین کاواک از سال ???? فعالیت خود را در زمینه‌ی بررسی و معرفی کتاب آغاز نموده است. در طول مدت فعالیت به جهت همراهی و اشتیاق و جذب مخاطبین بیشتر بر آن شدیم تا وبگاه کاواک را راه اندازی نماییم.
هدف اصلی کاواک معرفی مجموعه‌ای از بهترین و تازه‌ترین‌های نشر ایران و جهان است که برای تمامی گروه های سنی از جمله کودک و نوجوان ارائه می گردد. وبگاه کاواک قصد دارد با کیفیتی مطلوب و در کمترین زمان ممکن فرایند ارسال و تحویل را چه در داخل و چه در خارج از کشور برای کتاب‌خوانان عزیز فراهم سازد.
علاوه بر وبگاه، مجله‌ی کاواک و خبرنامه، روزانه با مطالب مربوط به حوزه فرهنگ و هنر در خدمت شما عزیزان خواهد بود. همچنین فعالیت کاواک در فضای مجازی از جمله توییتر، اینستاگرام، تلگرام و گودریدز ادامه‌ داشته و منتظر شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم.

خرید کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومی, هنری, روانشناسی, کودک و نوجوان, درسی و دانشگاهی و غیره
از کتابفروشی کاواک

:heavy_check_mark: دارای نماد اعتماد الکترونیک
:heavy_check_mark: ارسال به سراسر نقاط دنیا
:heavy_check_mark: تحویل فوری کتاب در تهران
:heavy_check_mark: سفارشات بالای دویست هزار تومان ارسال رایگان

جهت مشاهده‌ کتابها به وب سایت کاواک مراجعه نمایید:
https://www.cavack.com

هم‌ چنین می‌ توانید جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفی و نقد کتاب,تازه‌ های نشر,نویسندگان, شخصیت‌ های برجسته و غیره به مجله‌ی کاواک مراجعه نمایید:
https://mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ های اجتماعی بپیوندید : cavackonline#
اینستاگرام : https://www.instagram.com/cavackonline
تلگرام : https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، یوسف آباد، خیابان اسدآبادی، پلاک 311، طبقه اول، واحد 2
شماره تماس : 88061153

چه پرده ای برای خانه شما مناسب است؟

چه پرده ای برای خانه شما مناسب است؟

ixce_p3.jpg

اگر خانه شما کوچک است پیشنهاد می شود که از پرده پذیرایی با رنگ روشن و پارچه های سبک مانند تور و حریر، به ویژه حریرهای هم رنگ دیوار، استفاده کنید. این پرده ها در عین شیک بودن و سادگی، این امکان را برای شما فراهم می کنند که از حداکثر نور طبیعی برای نوردهی فضای مورد نظر خود استفاده کنید. همان طور که می دانید به کارگیری رنگ های روشن و استفاده از نور زیاد باعث می شود که خانه شما بزرگ تر به نظر برسد. بنابراین برای خانه های کوچک هرگز نباید از پرده هایی با پارچه های ضخیم، سنگین و طرح دار با گل های بزرگ و شلوغ استفاده کنید. پارچه های مخمل نیز انتخاب مناسبی برای خانه های کوچک نیستند.

اگر سقف خانه شما کوتاه است، نباید از والان و کتیبه های شلوغ و پر نقش و نگار استفاده کنید؛ به جای آن می توانید به سراغ قاب های چوبی ساده و ظریف رفته و به این ترتیب باعث بلندتر به نظر رسیدن ارتفاع سقف سالن پذیرایی خانه خود شوید. همچنین می توانید قد پرده را بلندتر از پنجره تان، از سقف تا کف زمین، در نظر بگیرید و با ایجاد خطای دید کاری کنید که سقف خانه تان بلندتر به نظر برسد.

در صورت کم نور بودن خانه تان باید حتما از پرده های نازک و ظریف مانند پرده های حریر و توری استفاده کنید. اصلی ترین دلیل استفاده از پرده، کم کردن نور محیط است و طبیعتا وقتی فضای مورد نظر شما کم نور است نیازی به استفاده از پرده های ضخیم با رنگ های تیره نیست.

اگر سالن پذیرایی خانه شما پنجره های چند تکه دارد، به طور مثال روی یک دیوار دو پنجره با فاصله نسبتا کم دارید، می توانید از یک پرده عریض تر برای هر دو پنجره استفاده کنید. به این ترتیب خانه تان بزرگ تر به نظر می رسد. این مدل پرده بسیار شیک تر و زیبا تر از استفاده از چند پرده کوچک و جدا برای پنجره ها است.

1ex9_p4.jpg

اما اگر فاصله این دو پنجره زیاد باشد، دیگر نمی توان از این ترفند استفاده کرد. در این صورت برای پر کردن فضای خالی بین پنجره ها می توانید تابلویی روی دیوار نصب کرده یا از دکور و سنگ های آنتیک استفاده کنید.

برای سالن هایی که پنجره های کوچکی دارد، فرقی نمی کند که پنجره ها کوتاه باشد یا قدی، در هر صورت بهتر است از پرده های بلند از سقف تا کف زمین استفاده کنید. پرده های کوتاه بیشتر برای فضاهایی مانند اتاق خواب مناسب هستند تا سالن پذیرایی. علاوه بر طول پرده، بهتر است هنگام دوخت پرده های پذیرایی کمی هم عرض پرده را بیشتر از عرض پنجره در نظر بگیرید.

انتخاب رنگ مناسب برای پرده به دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی شما بستگی دارد. بهتر است اگر از مبلمان و فرش های پر نقش و نگار و شلوغ استفاده کرده اید، از پرده های ساده استفاده کنید و برعکس؛ اگر در طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی منزل خود از مبل های تک رنگ و فرش هایی با طرح و نقش خلوت تر استفاده کرده اید، به سراغ پرده های سلطنتی کلاسیک بروید.

برای سالن هایی که در دکوراسیون آن ها از یک یا دو رنگ استفاده شده است، بهتر است پرده هایی با رنگ های شاد به کار ببرید و از همان رنگ در کوسن و رومیزی و ... نیز استفاده کنید تا یک هارمونی در خانه خود به وجود آورید.

شما می توانید ضمن دریافت مشاوره رایگان از آقای پرده، آلبومی از انواع نمونه پرده های پذیرایی را مشاهده کرده و پرده مناسبی برای سالن پذیرایی منزل خود تهیه کنید. به این منظور می توانید با شماره های 09122726154 و 09902918257 تماس حاصل فرمایید.

منبع: اطلاع نیوز

مسائل تاثیرگذار بر بازاریابی پیامکی SMS Marketing

همانطور که می‌دانید عوامل متعددی در موفقیت یا عدم موفقیت بازاریابی پیامکی یا همان SMS Marketing دخالت دارند. اما در این میان، دو عامل کمی از بقیه پررنگ‌ترند: « کسب اجازه از مشتری و تعامل با مشتری از طریق پیامک». در این مقاله به بررسی این دو عامل می‌پردازیم و جوانب مختلف آن‌ها را می‌سنجیم.

اجازه هست برای شما پیامک تبلیغاتی ارسال کنم؟

فکر می‌کنم همین الان هم افرادی هستند که از دست پیامک‌های تبلیغاتی به ستوه آمده‌اند و نباید دست روی دلشان بگذاریم که خون است! اما در این میان شرکت‌های بزرگی هم هستند که برای نتیجه گرفتن در بازاریابی پیامکی از شیوه‌های دیگری استفاده می‌کنند و بسیار هم موفق هم شده‌اند. یکی از اسرار موفقیت این کسب و کارها کسب اجازه از مشتری برای ارسال پیامک است. به تصویر زیر نگاه کنید.

ارسال SMS های تبلیغاتی بدون جلب رضایت مشتری، یک نوع تجاوز به حریم خصوصی او است. اگر بتوانیم آنچه را که بر تمایل مشتری برای دادن اجازه تاثیر می گذارد بهتر درک کنیم، رویکرد بهتری نسبت به این موضوع خواهیم داشت. بازاریاب ها، مدیران و شرکت‌های تبلیغاتی با درک این موضوع می‌توانند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه داده و این در حالی است که مشتری‌ها از خدمات خاصی که به نیازهایشان پاسخ می‌دهد بهره‌مند می‌شوند، و نه تنها از دستتان خسته نمی‌شوند بلکه لبخند رضایت بر لب‌هایشان خواهد نشست.

خوشحال می‌شویم اگر مرحمت بفرمائید و جواب پیامک ما را بدهید!

خب همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، عامل دیگری که نقش مهمی در بازاریابی پیامکی شما دارد، تعامل با مشتری، یا به بیان دیگر، درگیر کردن مشتری با کسب و کارمان است. حالا شاید بپرسید که منظورمان دقیقاً چیست؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که با پیامی این چنینی مواجه شوید: برای مشاوره و اطلاع از قیمت، عدد یک را به شماره ???????? پیامک کنید. خب اگر علاقه‌ای به این کار یا محصول داشته باشید عدد ? را ارسال می‌کنید. بعد از اینکه پیامک را ارسال کردید یا با شما تماس گرفته می‌شود یا از طریق SMS اطلاع مورد نیاز برایتان ارسال می‌شود. به این روش «درگیر نگه داشتن مشتری از طریق پیامک» می‌گویند. حالا این روش چه دستاوردهایی برای شما دارد؟

پیدا کردن مشتری‌های ویژه: منظورم از مشتری‌های ویژه، افرادی است که نسبت به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مندند و با ارسال پیامک به شما تمایلشان را نسبت به تعامل با شما نشان می‌دهند.

برندسازی: ارسال منظم پیامک تبلیغاتی با زمان‌بندی درست، باعث می‌شود در ذهن مخاطبانتان بمانید. این کار به شما فرصت برندسازی می‌دهد و راهتان را در توسع? بیشتر هموارتر می‌کند.

وب سرویس و افزونه پیامکی

امکان اتصال افزونه های ارسال پیامک به cms های پرکاربرد و محبوب مانند وردپرس، ووکامرس، پرستاشاپ،whmcs،digits،توماتوکارت و…