آموزش امنیت شبکه

آموزش امنیت شبکه

هر زمانی که شبکه و ارتباطات مطرح است امنیت شبکه نیز به همراه آن مطرح می شود. در حالت کلی امنیت شبکه به مجموعه اقداماتی گفته می شود که به منظور جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی در بستر شبکه صورت می گیرد. این مجموعه اقدامات می تواند بصورت راهکارهای متعددی در غالب سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری پیاده سازی شوند.

 

 

دوره های امنیت شبکه

 

دوره CEH (هکر قانونمند)

هکر قانونمند CEH، متخصص کامپیوتر و شبکه است که امنیت سیستم‌ها را بررسی می‌کند و به دنبال یافتن آسیب‌پذیری‌هایی است که ممکن است هکر شرور از آنها برای نفوذ، استفاده کند. برای این منظور، هکران قانونمند، از همان روش‌های هکر شرور استفاده می‌کند اما به جای آسیب زدن به آنها، یافته‌های خود را درباره ضعف‌های امنیتی سیستم‌ها و شبکه، به مالک آن گزارش می‌دهد. گاهی اوقات از هکرهای قانونمند، به عنوان هکرهای کلاه سفید نیز یاد می‌شود که اشاره به استفاده از دانش آنها در جهت افزایش امنیت سیستم‌ها و شبکه‌ها دارد.

 دوره ECSA

توانایی برنامه‌ریزی و طراحی شبکه‌ها، تحلیل ریسک‌ها و تهدیدات امنیتی، و نیز پیاده‌سازی راه حل‌های امنیتی ویژگی‌های تحلیلگران امنیتی است که برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی که درباره امنیت داده‌ها نگران هستند، کار می‌کنند. آنها برای انجام کار خود به عنوان یک تحلیلگر امنیتی، باید در موضوعات امنیتی از قبیل برنامه نویسی، تحلیل سیستم، و ارتباطات، تجربه داشته باشند.

 

دوره PWK

دوره تست نفوذ با Kali (Penetration Testing With Kali)، اولین دوره از شرکت معتبر Offensive Security است. این دوره برای متخصصان شبکه و امنیتی که قصد دارند در زمینه تست نفوذ مهارت بیشتری کسب کنند طراحی شده است. این دوره بر اساس استفاده از سیستم عامل محبوب Kali جهت انجام سناریوهای مختلف تست نفوذ می‌باشد.

 دوره AWAE

دوره حملات پیشرفته برنامه‌های تحت وب (Advanced Web Attack Exploitation)، یکی دیگر از دوره‌های شرکت Offensive Security است که در زمینه تست نفوذ برنامه‌های تحت وب است. این یک دوره مقدماتی نیست. این دوره برای متخصصان تست نفوذ و بازرسان امنیتی طراحی شده است تا با حملات برنامه‌های تحت وب آشنا شوند و بتوانند ارزیابی مناسبی از آنها داشته باشند.

 

دوره CISSP

مدرک CISSP (Certified Information Systems Security Professional) اولین مدرک در زمینه امنیت اطلاعات بود که اعتبار آن در سازمان استانداردهای ملی آمریکا (ANSI) و سازمان استاندارهای جهانی (ISO) تصویب شد. همچنین در زمینه دانش فنی و مدیریتی تضمین اطلاعات، توسط وزارت دفاع آمریکا (DoD) تائید شده است.

 

دوره CISA

با توجه به افزایش تقاضا برای متخصصین دارای مهارت‌‌های بازرسی، کنترل و امنیت سیستم‌های اطلاعاتی، کسب مدرک CISA (Certified Information Systems Auditor) در سرتاسر دنیا برای شرکت‌ها و افراد شناخته شده است. این مدرک، به عنوان استانداردی برای افرادی است که فناوری اطلاعات و سیستم‌های کسب و کار سازمان‌ها را بازرسی، کنترل، مانیتور، و ارزیابی می‌کنند.

 

مباحث مهم در کنترل امنیت شبکه های کامپیوتری

 

Access control  به معنی کنترل دسترسی

Antivirus and antimalware software  به معنی نرم افزارهای مقابله با ویروس و بدافزار

Application security  به معنی امنیت نرم افزار

Behavioral analytics  به معنی تحلیل عملکرد و تعیین معیارها

Data loss prevention  به معنی جلوگیری از دست رفتن اطلاعات

Email security  به معنی امنیت ایمیل

Firewalls  به معنی دیوار آتش (نرم افزاری و سخت افزاری)

Mobile device security  به معنی امنیت دستگاه تلفن همراه

Network segmentation  به معنی تقسیم بندی شبکه

Security information and event management  به معنی اطلاعات امنیتی و مدیریت رویداد

حفاظ شاخ گوزنی


ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:
در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.



حفاظ شاخ گوزنی چیست؟
همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .



مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟
در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:
در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.




2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:
افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت

حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.
قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.




حفاظ شاخ گوزنی در اندازه های متفاوت

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولی و تراکم بالا
با مناسب ترین قیمت و کیفیت

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

اولین فروشگاه اینترنتی مبلمان

هر روز مدل‌های جدیدی از مبلمان طراحی می‌شود و این موضوع خرید مبل را که از وسایل نسبتا ضروری خانه است با دشواری مواجه می‌کند.

اینکه چه مدلی باید بخرید که به این زودی‌ها از مد نیافتد، یا چه مبلی با چه رویه و جنسی مناسب است؟ از سوال‌هایی است که ذهن خریداران را درگیر می‌کند، سوال‌هایی که جواب بیشترشان به بودجه و دکور و فضای خانه بستگی دارند.

1-موقع خرید مبل یکی از نکته‌های مهم در نظر داشتن ابعاد و اندازه اتاق نشیمن است. مبلی که می‌خرید نباید طوری باشد که فضای رفت و آمدتان را مختل کند.

2-مبلی که می‌خرید باید با درگاه ورودی متناسب باشد، خرید مبلی که از در عبور نکند، شما را با مشکل مواجه می‌کند.

3-به میزان راحتی مبل توجه کنید. شما قرار است حداقل سه سال از مبلمان‌تان استفاده کنید پس باید سراغ مبلی بروید که هم نشیمنش راحت باشد و هم دسته‌های آن باریک و سفت نباشند.

هرگز اولین فروشگاه اینترنتی مبلمان سایت blogofoto را از دست ندهید ..

4-به درازی و باریکی یا پهنای اتاق‌تان و همچنین کاربرد مبل خریداری شده توجه کنید، مبلی که قرار است جلوی تلویزیون قرار بگیرد، با مبلی که قرار است در پذیرایی قرار بگیرد، متفاوت است. در مورد اولی مبل‌های یو و ال شکل مناسبند.

5-جنس و دوام را فراموش نکنید. جدا از مبل‌های فلزی، مبلمان‌های چوبی از چوب سخت یا چوب نرم ساخته می‌شوند. ماهون یا ماهاگونی، گردو، افرا، بلوط، گیلاس، غان یا توس، ساج، و پی کان چوب سخت و کاج و صنوبر، ماموت یا چوب سرخ و سدر چوب نرم به حساب می‌آیند. مبلمانی که از چوب‌های نرم ساخته شده باشد به مراتب از چوب‌های سخت ارزانتر هستند.

 6-موقع خرید شما با جنس‌های نئوپانی زیاد مواجه می‌شودی. نئوپان و کامپوزیت‌ها هم که معمولا مخلوطی از خمیر چوب، پلاستیک و صمغ هستند معمولا نسبت به دیگر انواع آن ارزان‌تر محسوب می‌شود، اما کمتری دارند.

7-چوب‌های پلی استر به دلیل اینکه بافت و نوع چوب به خوبی مشخص شده و شفاف است، برای انتخاب بهترند.

8-چوبی که برای ساخت مبلمان استفاده می‌شود باید از یک نوع باشد، چون مقاومت‌ها و کشش‌های چوب‌ها با هم فرق دارد.

9- خط‌های نیم دایره یا دایره روی محصولات چوبی ناشی از ماشین پوست زدن (دستگاه سنباده‌زنی که به صورت دوار است) است که باید با سنباده از بین برود. در صورت دیدن این خط‌ها، بدانید که محصول به خوبی پرداخت نشده.

10- موقع خرید مبلمان محل اتصال پایه مبل و بدنه را بررسی کنید که خوب به هم چفت شده باشند. وجود ترک و درز باعث می‌شود مبل زود بشکند. پایه‌ها باید کاملا متصل به مبل باشد و نباید جدا از آن ساخته شوند. همچنین پایه‌ها موقع نشستن نباید بلغزد یا انحنا داشته باشد. پایه‌ها باید هم جنس چوبی که برای بدنه به کار رفته شده، باشند.

 

سئو چست و چه اهمیتی دارد

سئو چیست و سئو چیست pdf پاسخ کوتاه دارد و پاسخی بلند. اگر بخواهیم به دنبال اصول سئو برویم و اصول سئو را بشناسیم, پاسخی کوتاه برای این پرسش نیست. ما مانند کورانی هستیم در اتاق که بر این فیل دست می‌کشیم و ناگهان فریاد می‌زنیم که بخشی از آن را شناختیم. در ادامه به اصول سئو شناخته شده بازخواهیم گشت. بازگردیم به سئو.

سئو چیست؟ سئو به مفهوم Search Engine Optimization است. ما وبسایت خودمان را به شکلی بهینه می‌کنیم (سئو سایت) که مثلا اگر در حوزه فروش پازل فعالیت می‌کنیم, افراد پس از جستجو عباراتی مانند پازل 1000 تکه یا خرید پازل به ما می‌رسند.

ms8u_5.jpg

بازاریابی سئو چیست به این مفهوم اشاره می‌کند که سئو ادامه روش‌های بازاریابی‌ای است که ما از آن‌ها بهره می‌بریم تا مخاطب را به سوی خودمان آوریم و درنهایت او را به مشتری خودمان تبدیل کنیم. درواقع سئو پل واسطی است میان تبدیل مخاطب به مشتری و افزایش درآمدمان.

احتمالا تا به اینجا پاسخ سئو چیست و چه کاربردی دارد و سئو چست و چه اهمیتی دارد را دریافته‌اید.

سئو چیست ویکی پدیا یا سئو ایرانی هیچ تفاوتی با مفهوم سئویی که برایتان شرح داده شد, ندارند. گوگل را می‌توانید یک هسته بدانید که در همه جا ثابت است, اما تغییراتی متناسب با محیط در خودش ایجاد می‌کند. مثلا زمانی که ما با فارسی زبانان رو‌به‌رو هستیم, گوگل باید فارسی بداند و بفهمد. تفاوت سئو ایرانی با سئو در همین موارد است. هسته گوگل ثابت است و پوسته آن است که کمی تغییر به خودش می‌بیند.

خدمات سئو را نمی‌توان در یک مورد یا دو مورد محدود کرد و به بیانشان پرداخت. خدمات سئو طیف وسیعی از موارد را شامل می‌شود. به عنوان مثال, یکی از اصول سئو, لود شدن سریع وبسیات شما است. در صورتی که وبسایت شما دیر لود شود, مخاطب به راحتی آن را می‌بندد و به وبسایت دیگری می‌رود. یکی دیگر از مواردی که در زیر چتر اصول سئو و خدمات سئو می‌گنجد, خلق محتوایی است که برای مخاطب مفید است و می‌تواند برای او اثرگذار واقع شود.

احتمالا با محتوایی‌هایی بوده است که روبه‌رو شده‌اید و از آن‌ها لذت برده‌اید و سپس در گروه تلگرام یا واتس‌اپ خود با دوستانتان به اشتراک گذاشته‌اید. آن محتوا چنان ارزش داشته است و برایتان مفید بوده است که آن را به اشتراک گذاشته‌اید.

اهمیت سئو در آن است که ما سعی می‌کنیم با بهره از آن به جایگاه یک گوگل برسیم. اگر ما به جایگاه یک گوگل نرسیم, دیده نمی‌شویم و این دیده نشدن یعنی اتلاف هر آنچه تا به امروز تخصیص داده‌ایم. اهمیت سئو در فروشی است که به همراه دارد. اهمیت سئو در ایجاد شناخت مخاطب از ما است.

قیمت سئو محدودیتی ندارد. متناسب با آنچه باید انجام شود, قیمت سئو متفاوت خواهد بود. نمی‌توان برای آن محدودیتی در نظر گرفت. خدمات سئو شامل طیف گسترده‌ای از حالات می‌شوند که هر یک قیمت سئو متفاوتی دارند و باید به این موضوع توجه بداریم.

برای آموزش سئو باید بسیار توجه بدارید. بسیاری هستند که روش‌های کوتاه مدتی به شما می‌آموزند؛ اما در سوی دیگر, این روش‌ها پس از مدتی از سوی گوگل شناخته می‌شود و منجر به کاهش رتبه شما می‌شود.

طر مردانه خوب دنیا که باید بشناسیم

طر مردانه خوب دنیا که باید بشناسیم

اگر اهل خرید عطر و ادکلن مردانه باشید، حتما به خوبی می دانید که برای خرید یک ادکلن خوب باید هزینه بالایی بپردازید. هزینه بالایی که هرگز به شما باز نخواهد گشت؛ اما اگر در نهایت از بوی آن راضی نبودید چه؟

برای اجتناب از چنین رویداد هایی با ما همراه باشید لیستی از ادکلن های خوب مردانه را ببینید و تصمیم بهتری اتخاذ نمایید.

عطر مردانه خوب ادکلن آمواژ مدل Memoir

رایحه تند و تلخاین ادکلن مناسب برای آقایان جسور و با اعتماد به نفس می باشد. این ادکلن با بوی خوش ریحان، نعنا و افسنطین در اولین لحظات، حسی سرشار از طروات و تازگی را برای شما به ارمغان می آورد.

اگر اهل ریسک هستید، این ادکلن مردانه خوب با پخش بوی بالا را در لیست خرید خود قرار دهید.

عطر مردانه خوب ادکلن روژا داو رِکلِس پور هوم Reckless Pour Homme

این شما و این عطر مردانه انگلیسی، با رایحه ای مدیترانه ای! برای آرامش به چه نیاز دارید؟ آیا اسطوخودوس، ترنج، لیمو ترش و برگ بو کافی نیستند؟ اگر نه پس قطعا گل رز، گل مریم و ترخون شما را در خلسه ای آرام و مطمئن فرو می برند. حسی متفاوت از آرامش را با این ادکلن مردانه خوب تجربه کنید.

https://shikfam.com/The-fine-masculine-perfume-of-the-world-we-need-to-know

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن د مارلی پگاسوس Pegasus

هیجان و نشاط، همه آن چیزی است که پس از استشمام نارنج، گل آفتاب‌گردان و زیره حس خواهید کرد. گل یاسمین، بادام تلخ و اسطوخودوس هیجان شمارا تثبیت کرده و در پایان عنبر، وانیل و چوب صندل هیجان شمارا به بالاترین حد ممکن خواهند رساند.

خوشبوترین ادکلن جورجیو آرمانی Acqua Di Gio Essenza

اگر به دنبال انرژی، شادی و اعتمادبه‌نفس می‌گردید، این ادکلن مردانه خوشبو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آیا برای حس سرخوشی به چیزی بیشتر از نارنج، گریپ‌فروت و آب دریا نیاز دارید؟! پس از گذشت مدتی نیز نت‌های اولیه جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند که عبارت‌اند از گل یاسمین، ریحان و مریم‌گلی. در پایان نیز مشکل، گیاهان دریایی، عنبر، چوب سدر، گیاه پاتچولی، علف وتیور و عنبر فلفل دردادن حس خوب به شما دست‌به‌یکی می‌کنند.

علاوه بر این‌ها میزان ماندگاری و پخش بوی این ادکلن نیز عالی است و برای شب‌های طولانی در مهمانی‌های مهم خیلی به کارتان خواهد آمد.

https://shikfam.com/The-most-perfumed-masculine-perfume-in-the-world

ادکلن عطر خوب مردانه

ادکلن هرمس مدل Terre dHermes حجم 75 میلی لیتر مردانه

اگر دنبال یک عطر مردانه خوب می گردید، حتما این عطر را در فهرست خرید خود قرار دهید. این ادکلن مردانه خوب تلخ با ماندگاری و پخش بوی عالی که دارد علاوه بر اینکه شما را به ستاره جمع ها و مهمانی ها تبدیل می کند، اثر بوی خوش ادکلن شما را تا مدت ها در یاد ها نگه می دارد.

این ادکلن با بوی پرتقال و گریپ فروت، همان چیزی است که برای جاودانه شدن نیاز دارید!

عطر مردانه خوب ادکلن ویکتور اند رالف Spicebomb

رایحه شیرین، تند و گرم این ادکلن خوب مردانه مناسب پاییز و زمستان است. ادویه، چوب، مرکبات، اسموکی، صمغ، گیاهان معطر و چرم همه چیزهایی هستند که برای گرم نگه داشتن شما در سوز زمستان کافی اند.

عطر مردانه خوب ادکلن فندی فن دی فندی Fan di Fendi

این ادکلن نام آشنای ایتالیایی، رایحه ای گرم و تند دارد. فلفل صورتی و هل گواتمالا از این ادکلن چیزی ساخته اند که می توان این عطر را بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها نامید.

https://shikfam.com/The-fine-masculine-perfume-of-the-world-we-need-to-know

نتیجه گیری

لیستی حاوی نام های بهترین ادکلن خوب مردانه را بررسی کردید. لازم به ذکر است که برای خرید ادکلن علاوه بر سلیقه شخصی خود، فصلی که در آن هستیم را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. سعی کنید در هنگام خرید یک ادکلن یک خانم را همراه خود داشته باشید تا در انتخاب بهتر شما را یاری کند.

همچنین اگر قصد خرید یک ادکلن خوب مردانه با قیمت مناسب را دارید لیست بالا را دوباره مرور کنید تا در انتخاب دچار مشکل نشوید. بی شک ادکلن مورد علاقه شما جایی درون همین لیست قرار دارد!

منبع : https://shikfam.com/Search-products/category-Perfume