بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی


بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی

 

آیا به دنبال بهترین دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی هستید؟ آیا می خواهید قیمت دستگاه آسیاب نیمه صنعتی مناسب و مقرون به صرفه باشد؟ اگر شما هم برای خرید آسیاب نیمه صنعتی ایرانی یا خارجی تردید دارید با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

در نظر داشته باشید خرید آسیاب قهوه نیمه صنعتی زمانی توجیه دارد که حجم کار شما بالا باشد به عنوان مثال دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی برای مغازه قهوه فروشی ، کافی شاپ بزرگ، رستوران و مکان هایی با مشتریان زیاد بیشتر مناسب است.

زیرا با خرید دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی می توانید در زمان کمتر بهترین بهره وری و کیفیت را داشته باشید. اما آیا همه آسیاب های قهوه نیمه صنعتی در بازار چنین خاصیتی را ندارد؟ قطعاً جواب منفی است. بسیاری از برندهای خارجی حتی از نظر کیفیت و سرعت عملکرد مناسبی ندارند و فقط هزینه و زمان شما را هدر می دهند. از این رو انتخاب درست با قیمت منطقی برای خرید یک آسیاب قهوه نیمه صنعتی بسیار ضروری است.

 

 

چگونه بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی را تشخیص دهیم؟ برای پاسخ این پرسش باید قبل از هرچیز ویژگی های بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی را بدانید تا بتوانید دستگاه های موجود در بازار را با هم مقایسه کنید.

ویژگی های بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی

فارغ از اینکه آسیاب نیمه صنعتی ایرانی می خواهید یا خارجی باید در مورد خصوصیات آن به دقت بررسی کنید. زیرا هزینه خرید آسیاب قهوه نیمه صنعتی زیاد است و علاوه براین با یک انتخاب اشتباه ممکن است در آینده با مشکلاتی همچون تعمیرات زیاد، تعویض قطعه، بی کیفیت بودن در عملکرد و … روبرو شوید. به همین دلیل حتما موارد زیر را برای انتخاب آسیاب به دقت بررسی کنید.

  • دارای قدرت بالا برای آسیاب انواع قهوه
  • مورد اول تا میزان زیادی به موتور آسیاب بستگی دارد از این رو باید قدرت موتور بالا باشد هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد به دستگاه فشار کمتری وارد می شود و هزینه تعمیر و نگه داری در آینده کمتر می شود.
  • دقت در آسیاب قهوه که بسیار اهمیت دارد (دقت بالا برای آسیاب قهوه های مختلف از جمله قهوه ترک، اسپرسوو…) یکی از مهم ترین گزینه ها
  • سرعت زیاد در زمان آسیاب به همین دلیل لازم است سرعت در دقیقه، ساعت و … بررسی گردد هر چقدر سرعت بیشتر باشد زمان کمتری از شما گرفته می شود و اصحلاک دستگاه نیز کمتر می باشد.
  • کیفیت وجنس بدنه آسیاب نیزمهم است. اگربدنه پوشش ودوام مناسبی نداشته باشد به مرور و با کارکرد دستگاه مجبورخواهید بود به دلیل ظاهری نامرتب و کثیف بدنه را تعویض کنید. درنظرداشته باشید بسیاری از دستگاههای آسیاب قهوه نیمه صنعتی با کارکرد اثر لک وکثیفی روی بدنه نمایان میشود از این رو باید به پوشش و رنگ استفاده شده در آسیاب قهوه حتما توجه داشته باشید.
  • قابلیت جدا شدن هاپرازدستگاه یکی دیگر از خصوصیات مهم میباشد. همانطور که می دانید برای نظافت و عدم باقی ماندن قهوه های قبلی در دستگاه حتماً باید دستگاه بعد ازهر بار استفاده تمیزشود.قطعاً دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی برای تسهیل در تمیزی و شست و شو باید قابلیت جدا شدن داشته باشد درغیراین صورت علاوه برپایین آمدن کیفیت قهوه می تواند زمان و انرژی شما را هدر دهد.
  • داشتن تیغه مناسب، محکم وبا دوام یکی دیگر از ملزومات خرید آسیاب قهوه نیمه صنعتی است. تیغه  های استیل والیاژ فولاد مقاوم و باکیفیت هستند.
  • داشتن درجه بندی متنوع به منظور آسیاب قهوه برای هر دستگاهی از آن دسته نکاتی است که نباید فراموش کنید. هر چقدر درجه بندی متنوع و زیاد باشددست شما برای تهیه انواع قهوه و نوشیدنی باز تر است.
  • دارای فن خنک کنندگی قوی ازملزومات یک آسیاب قهوه نیمه صنعتی است زیرا در آسیاب های صنعتی و نیمه صنعتی حجم کار زیاد می باشد و سرعت به همراه دقت و کیفیت مهم است. بیشتر دستگاه ها با کارکرد طولانی گرم می شوند و همین گرما بر کیفیت ودقت آسیاب قهوه تاثیرمی گذارد از جمله اینکه باعث برشته شدن قهوه می شود ازاین رو مجبورید دستگاه را خاموش کنید. حالا تصورکنید دستگاه آسیاب قهوه، فن خنک کنندگی داشته باشد در این صورت شما بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه می دهید و می توانید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید و درهرلحظه آسیاب قهوه را با همان کیفیت اولیه تولید کنید.
  • عدم باقی ماندن قهوه در مخزن یا به بیان ساده تر عدم پرتی قهوه در آسیاب قهوه نیمه صنعتی حائز اهمیت است. اکثر دستگاههای موجود دربازار پرتی زیادی دارند بخصوص زمانی که شما آسیاب های پشت سرهم داشته باشید با درجه بندی متنوع حدوداً بین 200 تا 300 گرم پرتی خواهیدداشت. از طرفی قهوه یک محصول وارداتی وگران است واین پرتی برای هر بار آسیاب به صرفه نیست. بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی باید بتواند این پرتی رابه حداقل یا به صفر برساند.

شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد آیا این دستگاه آسیاب قهوه با تمام این ویژگی ها در بازار یافت می شود! در جواب باید گفت: بله!

شاید باورش کمی سخت باشد اما اتفاقاً این ویژگی ها با یکی ازبرندهای ایرانی کاملا تطابق دارد. آسیاب قهوه یوکار با داشتن تمام این خصوصیات به همراه قیمت مناسب و منطقی توانسته یکی از بهترین آسیاب های قهوه ایرانی باشد.عملکرد دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکارمشابه برندهای معروف خارجی و دربرخی موارد بهترازآن میباشد.

d3_go48.gif

 

آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار

مشخصات کامل آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار عبارتند از:

  • موتور پرقدرت با 2 اسب بخار
  • دارای تیغه هایی از جنس آلیاژفولاد با قطر 120میلی متر
  • هاپر با قابلیت جداشدن واز جنس پلکسی گلس قابل شستشو
  • 23 درجه متنوع برای آسیاب انواع قهوه و دستگاه های متنوع قهوه ساز
  • دارای آهنربا به منظورجذب انواع فلزات واشیاء فلزی (به منظورعدم ورود به تیغه و آسیب به دستگاه)
  • دارای بدنه فلزی محکم و زیبا با پوشش رنگ با دوام استاتیک
  • دارای فن خنک کنندگی قوی که موتور ومحفظه را خنک نگه می دارد و باعث برشته شدن قهوه نمی شود.
  • عدم پرتی قهوه و مخلوط نشدن قهوه ها در تعداد آسیاب پشت سرهم ومتنوع که این مساله دردستگاه دیگری یافت نمی شود.
  • همچنین 12 ماه گارانتی رایگان وخدمات پس از فروش در سراسر کشور یکی دیگر از خصوصیات گروه صنعتی یوکار می باشد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت آسیاب قهوه یوکار یا مشخصات کامل انواع دستگاه های این برند به سایت uokar.ir مراجعه کنید.

 

منبع: https://www.jesarat.com/behtarin-asiab-ghahveh/

 

 

لینک شکسته ( Broken Link) چیست؟


لینک شکسته ( Broken Link) چیست؟

لینک شکسته یک مرجع یا پیوند در اینترنت است که به مقصدی اشاره می کند که دیگر نمی توان به آن رسید.

هدف پیوند می تواند یک وب سایت یا یک فایل باشد. معمولاً کاربرانی که بر روی لینک شکسته کلیک می‌کنند، پیام خطایی با کد وضعیت «404 Not Found» یا «410 Gone» دریافت می‌کنند.

اگر یک وب سایت دارای تعداد زیادی لینک شکسته باشد، می تواند منجر به کاهش ارزش SERP شود. مترادف پیوند شکسته نیز «پیوند مرده»، «لینک معیوب» یا «لینک گمشده» است.

 

لینک های شکسته چگونه ایجاد می شوند؟

broken links می توانند دلایل مختلفی داشته باشند. در اینجا ما پنج پدیده رایج را فهرست می کنیم:

 

            URL به فایلی اشاره می کند که دیگر نمی توان از طریق سرور به آن دسترسی پیدا کرد زیرا یا تغییر نام داده، منتقل شده یا به طور کامل حذف شده است.

            دامنه ارجاع به تازگی ثبت شده است و هنوز محتوایی ندارد. در نتیجه، پیوندها به URL های قدیمی کار نمی کنند.

            دسترسی به صفحه هدف امکان پذیر نیست زیرا سروری که در آن قرار دارد دارای مشکلات شبکه است یا بازسازی شده است.

            ارجاع به صفحه هدف نادرست است زیرا URL به درستی املا نشده است یا پایان آن به اشتباه اضافه شده است، به عنوان مثال. ب. ".html" به جای ".php"

            دامنه صفحه فرود رفع شده یا از ثبت خارج شده است. این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد: یا اپراتور از این کار صرف نظر کرده است یا هزینه های میزبانی را پرداخت نکرده است.

 

چرا تعمیر لینک های خراب مهم است؟

هنگامی که محتوای یک وب سایت به روز باشد و به عنوان مثال، ربات های موتورهای جستجو مانند بازدیدکنندگان انسانی از آن قدردانی می کنند. به عنوان مثال، پس از کلیک بر روی پیوندی در SERP یا در صفحه دیگری، می توانند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. اساساً آنچه برای کاربران خوب است/خوب نیست برای ربات ها نیز خوب است/خوب نیست.

 

بنابراین اگر لینک‌های مرده در یک وب‌سایت یا به آن انباشته شوند، تجربه کاربر و همچنین قابلیت استفاده مختل می‌شود. برای موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ، لینک های مرده در SERP ها تجربه کاربر را مختل می کند، بنابراین صفحه هدف منفی رتبه بندی می شود. زیرا ارائه دهندگان موتورهای جستجو می خواهند بهترین نتایج ممکن را در اختیار کاربران خود قرار دهند. بنابراین پیوندهای مرده بر کیفیت تأثیر می گذارند.

 

اگر لینک‌های مرده در یک وب‌سایت حذف نشوند، خزنده‌ها هر بار که از وب‌سایت بازدید می‌شود، دوباره آن‌ها را دنبال می‌کنند. به همین دلیل، ممکن است صفحات هدفی که دیگر وجود ندارند، در فهرست یک موتور جستجو باقی بمانند.

 با کمک نقشه سایت XML، موتورهای جستجو همیشه می توانند یک نمای کلی به روز از همه پیوندها (عملکرد) در یک دامنه داشته باشند.

 

چگونه می توان لینک های خراب را تشخیص داد؟

 

پیوندهای شکسته را می توان هم به صورت دستی و هم با ابزارهای رایگان  مهدی نجاری رایج مانند Xenu's Link Sleuth (TM) در وب سایت خود پیدا کرد. برخی از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس نیز می توانند با افزونه های مناسب ارائه شوند که به طور قابل اعتمادی جستجوی لینک های شکسته را به عهده می گیرند. اگر در حین گشت و گذار یا تحقیق در مورد کلمات کلیدی، پیوند شکسته ای را کشف کردید، اغلب می توانید صفحه هدف اصلی را با استفاده از به اصطلاح Waybackmachine پیدا کنید یا اگر پیوند اخیراً به یک پیوند مرده تبدیل شده است، آن را در کش گوگل جستجو کنید.

 

 

چگونه می توان از لینک های شکسته جلوگیری کرد؟

 

یکی از روش ها برای جلوگیری از لینک های شکسته در SERP ها ارسال نقشه سایت با فرمت XML به موتورهای جستجو با تمام صفحات فرعی موجود در دامنه است.

به صورت اختیاری، یک نقشه سایت جداگانه نیز می تواند فقط برای تصاویر منتقل شود. پیش نیاز این کار برای گوگل z است. B. یک حساب کاربری برای Webmaster Tools.

 

هر کسی که لینک بیلدینگ انجام می‌دهد باید مطمئن شود که تمام صفحات فرعی پروژه‌شان قابل دسترسی هستند، به خصوص پس از راه‌اندازی مجدد یا طراحی مجدد وب‌سایت. لینک های خروجی نیز باید در فواصل زمانی معین از نظر لینک های شکسته بررسی شوند.

 

با تغییر مکان فایل‌ها، مدیران وب‌سایت‌ها باید تمام پیوندهایی را که به آنها اشاره می‌کنند، به‌روزرسانی کنند. اگر آدرس های اینترنتی یک دامنه تغییر کرد، توصیه می شود ابتدا از تغییر مسیر 301 از طریق فایل htaccess.

 برای ارجاع از صفحه قدیمی به صفحه هدف جدید استفاده کنید. این تضمین می کند که بازدیدکنندگان تقریباً به طور نامحسوس به محتوای جدید هدایت می شوند.

 

 

لینک های شکسته به عنوان بخشی از استراتژی سئو

 

به عنوان بخشی از یک استراتژی سئو، لینک های شکسته می توانند در ساختن خطوط نقش داشته باشند. لینک مرده با لینک جدید جایگزین می شود. ابتدا، صفحاتی مشخص می شوند که به دلیل انباشتگی پیوندهای شکسته که به منابع خارجی منتهی می شوند، برجسته می شوند.

 این کار از طریق جستجوی کلمه کلیدی و به دنبال آن تحقیق برای 404 صفحه انجام می شود. یک جستجوگر پیوند می تواند در این مورد کمک کند. در نهایت، کسانی که مسئولیت سئو را بر عهده دارند باید به مدیر وب سایت مربوطه نامه بنویسند و توجه آنها را به لینک های مرده موجود جلب کنند و در عین حال محتوای خود را ارائه دهند که می تواند به آن لینک شود.

 

پیش نیازهای یک استراتژی موفقیت آمیز لینک سازی با استفاده از لینک های شکسته، محتوای با کیفیت بالا و تمایل افراد خطاب به لینک دادن به هدف جدید است. در صورت موفقیت، هر دو طرف از چنین اقدامی سود می برند. زیرا ارائه دهندگان لینک خطاهای 404 را حذف می کنند و گیرندگان لینک یک بک لینک جدی دریافت می کنند.

https://llk.dk/rkjfup

https://t.ly/eoda

 

https://www.atlasobscura.com/users/lacyraley2

https://trello.com/u/lacyraley2

https://www.diigo.com/user/lacyraley2

https://www.blogtalkradio.com/lacyraley2

https://www.viki.com/users/lacyraley2_704/about

https://visual.ly/users/lacyraley2/portfolio

https://audiomack.com/lacyraley2

https://www.yelp.ca/user_details?userid=9q_qvdOyeXXLenGWMYssQw

https://infogram.com/untitled-chart-1h7z2l8oz1dog6o?live

https://slides.com/lacyraley2

https://500px.com/p/lacyraley2?view=photos

https://www.mapleprimes.com/users/LacyRaley2

 

نمایشگرهای حمام سفارشی


نمایشگرهای حمام سفارشی

بیش از 10 سال می باشد که شرکت شیشه ساختمانی زیما برای اندازه‌گیری، عرضه و نصب صفحه‌های حمام سفارشی، صفحه‌های دوش و قاب‌ها به راه‌اندازی شده است. این پروژه شامل منابع طلایی دوش برای مطابقت با دکوراسیون موجود بود.

 

یکی دیگر از پروژه های سفارشی سفارشی صفحه نمایش حمام و دوش است که به تازگی تکمیل شده است - یک توسعه لوکس از آپارتمان ها و پنت هاوس ها واقع در قلبتهران. بیش از 200 حمام بررسی و نصب شدند که هر کدام متفاوت و منحصر به فرد بودند. شرکت zymaco.net صفحات دوش شیشه ای، صفحه های حمام و خدمات نصب را عرضه کرد.

 

امروزه، گزینه ها و سبک های زیادی برای طراحی یک دوش سفارشی وجود دارد. اینها شامل اتصالات، شیشه و چیدمان است. در اینجا برخی از رایج‌ترین طرح‌بندی‌های شیشه دوش که تا به امروز با آنها کار کرده‌ایم آورده شده است:

z4_m477.jpg

صفحه دوش حمام:

 

این رایج ترین گزینه است زیرا اکثر خانه ها دارای حمام با دوش هستند. صفحه حمام در بالای لبه حمام قرار می گیرد و معمولاً برای دسترسی آسان باز می شود. از بقیه حمام در برابر پاشیده شدن آب، محافظت می کند و جایگزینی عالی برای استفاده از پرده حمام است.

 

دوش همراه:

 

همانطور که از نام آن پیداست، این گزینه دری ندارد که به شما امکان ورود به معنای واقعی کلمه را بدهد و معمولاً از یک پانل بزرگ تشکیل شده است (اگرچه این بستگی به چیدمان حمام دارد).

 

محفظه صفحه دوش مستقیم (قاب دار و بدون قاب):

 

این دوش معمولاً دارای سه دیوار محکم و درب دوش شیشه ای است. یا برای دهانه های وسیع تر، یک پانل شیشه ای یا دو و یک در (به عنوان صفحه نمایش مستقیم).

 

کابین دوش (قاب دار و بدون قاب):

 

اینها مربع یا مستطیل هستند که معمولاً دو طرف آن شیشه ای و دو طرف دیگر دیوارهای جامد هستند. بنابراین، این سبک دوش در گوشه حمام نصب می شود. گزینه‌های درب شیشه‌ای زیادی برای کابین دوش وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به درب‌های تاشو، درهای لولایی و درب‌های محوری اشاره کرد. این گزینه معمولا "صرفه جویی در فضا" ایده آل است.

 

هنگامی که تصمیم می گیرید از چه گزینه هایی برای کابین دوش سفارشی خود استفاده کنید، تعیین ظاهر، فضا و کارایی که می خواهید به دست آورید، ضروری است. وقتی در مورد قیمت ها تحقیق می کنید، به یاد داشته باشید که ارزان بودن همیشه در دراز مدت بهترین نیست. حتما از یک شرکت یراق آلات معتبر با تجربه زیاد در نصب صفحه دوش شیشه ای استفاده کنید.

 

اگر برای تصمیم گیری در مورد چیدمان کابین دوش شیشه ای سفارشی، مشخصات، اندازه گیری شیشه و موارد دیگر به کمک نیاز دارید، لطفاً به وب سایت zymaco.net مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که ما آینه و اسپلش بک را نیز نصب می کنیم. برای مشاهده لیست کامل خدمات ما، لطفا از صفحه خدمات ما دیدن کنید.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11396804

https://independent.academia.edu/JennyTucker288

http://edu.fudanedu.uk/user/saraquinn1/

http://fudanedu.uk/user/saraquinn1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/saraquinn1/

http://ict-edu.uk/user/saraquinn1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=11b64bf3-2861-40b7-94ca-105b6f96320a

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://zymaco.net/

http://entrance-exam.net/forum/members/saraquinn1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:SaraQuinn1

https://www.pubpub.org/user/sara-quinn

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://zymaco.net/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟


به گزارش رسانه های خبری وکیل VIP، بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سایت vakil.vip که یک سایت ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده در حالیکه یک وکیل پایه یک دادگستری نهایتا در یک یا دو حوزه خاص می تواند به صورت تخصصی فعالیت نماید، اما یک موسسه حقوقی با دارا بودن دپارتمان های تخصصی مختلف و بهره مندی از خدمات مجموعه ای از وکلا، حقوقدانان و کارشناسان ارشد می تواند مجموعه از از خدمات تخصصی حقوقی را به جامعه هدف خود عرضه نماید است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی و استفاده از خدمات حقوقی انحصاری و متخصص در زمینه فعالیت های عمومی و خاص را تسهیل کند.

اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است. انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب یک وکیل حرفه ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می گویند. با توجه به بزرگی دادخواست‌های حوزه های مختلف، یک وکیل vip باید از پیچیدگی موضوعات مربوط به این موارد آگاهی کافی داشته باشد تا بتواند به درستی حقوق موکل را ادعا و بازیابی کند.

همچنین یک وکیل متخصص دعاوی خصوصی و عمومی می‌تواند تمام جوانب موضوع اختلاف را ارزیابی کرده و با توجه به پرونده موکل خود، از آن دفاع کند. یکی از خصوصیات مهم وکیل خوب در موسسه وکیل وی آی پی، دانش حقوقی متناسب با نوع تخصص حرفه ای خویش است. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟ مدیر عامل موسسه وکیل VIP در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به رشد روش های اقتصادی نوین، تنوع معاملات اقتصادی و سرعت پیشرفت علم و اطلاعات در جهان، اقدام به ایجاد 8 دپارتمان تخصصی حقوق در جهت رفع نیاز های حقوقی جامعه نموده است و هر کارشناس ارشد یا وکیل فقط در حوزه تخصصی خود مبادرت به ارائه مشاوره، وکالت و یا سایر خدمات حقوقی می نماید که مسلما نقش مهمی در ارتقا کیفیت و موفقیت خدمات حقوقی مورد نظر با کمترین هزینه های جاری را داشته و باعث می شود تا حضور وکیل در اجتماع بیشتر از گذشته احساس شود.»

وکلای مجموعه وکیل vip متخصص و وکیل پایه یک دادگستری مشهد در زمینه  های خانواده (طلاق، نفقه، اجرت المثل، مهریه نفقه فرزند، اثبات عسروحرج زوجه)، ملکی (تخلیه، خلع ید، تصرف عدوانی و…)، کیفری (توهین، افترا، تهدید، فحاشی، مواد مخدر، کلاهبرداری اینترنتی، ضرب وجرح، قتل، سرقت و …)، کمیسیون ماده 100، حقوقی و… می باشند و می توانند به شما مشاوره حقوقی آنلاین فوری و مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته بدهند. قبول وکالت، مشاوره حضوری و غیرحضوری درحوزه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی، مهریه، طلاق و … که تخصص مجموعه وکیل وی آی پی می‌ باشد که با پشتکار توانسته خود را در زمره بهترین وکیل مشهد قرار دهد.

مجموعه وکیل وی آی پی، پرونده‌‌های بسیاری در دعاوی، وکیل خانواده (اثبات زوجیت، انکار زوجیت، اثبات نسب، نفی نسب، اثبات کفالت، اثبات رجوع، ثبت واقعه رجوع، ثبت واقعه طلاق، اجازه ازدواج، الزام به بذل مدت، الزام به ثبت ازدواج، استرداد جهیزیه، اعلام تمکین)، وکیل ملکی (اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه، اثبات شراکت، اثبات حق ارتفاق و انتفاع، اثبات نسق زارعانه، اثبات حریم ملک، خلع ید، تسلیط ید، قلع و قمع مستحدثات و نزع اشجار)، ارث (دعاوی مربوط به وصیت، اثبات وصیت تملیکی، اخراج ثلث، تنفیذ وصیت نامه، رد وصیت نامه، تحویل موصی به، عزل وصی از وصایت)، وکیل امور حسبی ( اثبات کفالت، حکم کفالت و سرپرستی، صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … موفق عمل کرده است. وکیل VIP (وکیل متخصص)، وکیلی است که درحوزه کاری خود در علم حقوق دارای مهارت و تجربه کاری وموفقیت بالایی باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعات و نقاط مهم در انتخاب وکیل این است که شخصی که قرار است پرونده‌ای به‌عهده بگیرد تخصص و دانش کافی در این حوزه داشته باشد و به این دلیل امر وکالت یک مسئله کاملاً تخصصی می‌باشد. مجموعه وکیل VIP با به کارگیری بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده است.

معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند. این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد. وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد. بهترین وکیل را برای دعوی حقوقی یا کیفری خود از وکیل وی آی پی بخواهید. گفتنی است موسسه وکیل VIP، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تاسیس موسسه حقوقی وکیل VIP کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسسه وکیل VIP به آدرس vakil.vip مراجعه کنند.

ارتباط با وکیل وی آی پی: تلفن مشاورین حقوقی: 09152491040 09152491050 تلفن دفتر: 37063330-051

آدرس: بلوار کلاهدوز‌ _ کلاهدوز 54 ساختمان جام‌جم طبقه مثبت‌3 اداری واحد 314

لوازم آرایشی


لوازم آرایشی

 

امروزه لوازم آرایشی به شکل گسترده در سرتا سر جهان مورد استفاده قرار می یگرد و مخاطب عموم آن خانم ها هستند. از آن جایی که هم اکنون به یک نیاز تبدیل شده است پس اشنایی کامل با آن برای هر فردی علی الخصوص خانم ها ضروری می باشد.

در واقع اولین قرم برای آرایش و میکاپ صورت، شناخت انواع لوازم آرایش موجود و کاربردهای هر یک از آن هاست.

خداوند زیباست و زیبایی ها را دوست دارد و انسان ها را طوری آفریده است که هر انسانی تمایل به زیبا شدن دارد و این علاقه در خانم ها به نقطه اوج خود می رسد.

 

آرایش چیست؟

آرایش کردن در واقع همان پوشاندن عیب ها و زشتی ها که نقاط ضعف به شمار می روند و تاکید و بولد کردن زیبایی ها که نقاط قوت هر شخصی است، می باشد.

 

لوازم آرایشی

حتما می دانید که لوازم آرایشی اورجینال و سالم از قیمت نسبتا بالایی برخوردارند و انواع و کاربردهای گوناگونی دارند. برای استفاده از آن ها ابتدا باید یک شناخت کافی از هر یک از وسایل پیدا کنید سپس اقدام به خرید اقلام موردنیاز خود کنید چرا که ممکن است بدون تحقیق و داشتن اطلاعات کافی اقدام به خرید وسیله ای کنید و پشیمان شوید. تحقیق قبلی باعث می شود تا هم از نظر اقتصادی برایتان به صرفه تر باشد و هم مورد استفاده قرار بگیرد.

 

تاریخچه آرایش کردن

به طور کلی آرایش کردن از سالهای دور وجود داشته است و با امکانات محدود آن دوره و هر آن چه که در اختیار داشتند به زیباتر کردن خود می پرداختند. در مصر باستان نیز از همان گذشته در پی آراسته کردن چهره و موی خود بوده اند.

 

ساخت لوازم آرایشی

در سال های نه چندان دور از گیاهان و مواد معدنی برای ساخت انواع لوازم آرایشی استفاده می کردند. برخی میوه ها و مواد خوراکی نیز در تولید لوازم آرایشی نیز مناسب بودند.  بادام سوخته، برخی توت های وحشی، سرب، برنج سفید، حنا و بابونه و... موادی بودند که به کار گرفته می شدند.

انواع روغن ها مثل روغن زیتون، ر.غن نارگیل، روغن آرگان و... نیز بسیار کاربردی بودند و برای زیبا و لطیف تر کردن پوست و مو و هم چنین براق کردن آنها به کار می بردند.

از توت های وحشی و برخی میوه ها برای تهیه ماتیک و رژلب و رژ گونه استفاده می کردند. از حنا، بابونه و امثال آن هم برای رنگ کردن و ترمیم موها استفاده می کردند.

از برنج سفید و سفید آب و... برای روشن کردن و لایه برداری پوست استفاده می شد.

 

 

 

لوازم آرایشی چیست؟

به طور کلی به مواد و وسایلی که به منظور زیباسازی و پاکسازی به کار می روند لوازم آرایشی گفته می شود.

مهم ترین و اصلی ترین لوازم آرایشی می تواند داشتن یک شانه و یک آینه برای دیدن و تماشای خود باشد.

لوازم آرایشی انواع مختلفی دارند و بسیار گسترده هستند.

از لوازم آرایشی متعدد می توان به رژ لب و رژ گونه، خط چشم و سایه، ریمل چشم و ابروها، انواع کرم پودر، لوسیون ها، لنزهای رنگی و... اشاره کرد.

لوازم آرایشی فقط به زیبا کننده ها محدود نمی شوند و برخی به منظور محافظت کنندگی، خوشبو کنندگی و... نیز کاربرد دارند.

لوسیون ها و کرم های پوستی، دئودورانت ها، ژل و واکس مو، مواد آرایشی ناخن و مو و... نیز هستند.

 

مضرات استفاده از لوازم آرایشی فیک

معمولا مواد آرایشی که در لوازم آرایشی استفاده می شود دارای ترکیبات شیمیایی مضر و حتی مصنوعی هستند و اغلب آنها از اسانس ها، رنگ ها و مواد دیگری تشکیل می شوند که ممکن است در آینده مشکلاتی برای پوست و اجزای صورت ایجاد کنند که اغلب غیرقابل جبران باشد. از مشکلاتی که ممکن است برای مثال پوست شما را درگیر کند این است که پوست تغییر رنگ می دهد و یا پوست را چرب و یا خیلی خشک کند.

وجود سرب و افلاتوکسین ها در ترکیبات آرایشی نیز باعث می شود صدمات بسیار جبران‌ناپذیری را به پوست وارد شود.

 

انواع لوازم آرایش صورت

پرایمر

پرایمر اولین قدم برای شروع میکاپ می باشد و در واقع همان مرحله آماده سازی آرایش می باشد. پرایمر با ایجاد یک لایه محافظتی تمام چوست را صاف و یکدست می کند. پرایمر برای پوست های چرب بسیارو مناسب می باشد. با استفاده از پرایمر می توانید ماندگاری آرایش خود را چند برابر کنید.  بعد از پرایمر می توانید از کرم پودر استفاده کنید.

کانسیلر

کانسیلر یک پوشش دهنده است که معمولا برای مخفی کردن و پوشش دادن لک ها و تیرگی های زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد. کانسیلر ها در دو صورت جامد و مایع موجود هستند و می توانید با توجه به کاربردی که دارند از نوع مخصوص آن استفاده کنید.

کرم پودر

کرم پودر هم یکی از اساسی ترین لوازم آرایشی به شمار می رود که از آن برای پوشش دهی قوی تر عیوب صورت و ... استفاده می شود. از روی کرم پودر معمولا پنکیک استفاده می کنند تا پوست را مات کند.

رژگونه

نوعی لوازم آرایش است که از آن برای سرخاب گونه ها استفاده می شود. رژگونه استخوان گونه را برجسته تر نشان می دهد.

هایلایتر

هایلایتر یک روشن کننده است که در برخی قسمت های صورت درخشش ایجاد می کند.

خط چشم

خط چشم برای زیباتر کردن چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد. با کشیدن مداد چشم در قسمت بالایی و زیرچشم می توان آن را درشت تر و خوش فرم تر نشان داد.

ریمل

ریمل نیز یکی دیگر از لوازم آرایشی مخصوص چشم است که از آن برای فرم دادن به مژه ها و تیره کردن و بلند تر کردن آنها استفاده می شود. قبل از ریمل استفاده از فرمژه ضروری است.

مداد ابرو

با مداد ابرو می توان رنگ ابروها را کمی تغییر داد و حتی آن ها را پر پشت تر نشان داد.

از ژل و سایه ابرو نیز می توان برای آرایش ابرو استفاده کرد.

رژلب

 رژ لب آسان ترین و محبوب ترین وسیله آرایشی است که به منظور آرایش کردن لب به کار گرفته می شود. در رژ لب رنگدانه هایی وجود دارد که برای رنگ کردن لب کاربرد دارد. رژلب ها هم در انواع مختلف جامد و مایع موجود هستند. از دیگر لوازم آرایشی لب می توان به خط لب و برق لب نیز اشاره نمود.

 

برای خرید لوازم آرایشی اصل و متنوع با مناسب ترین قیمت می توانید به لوازم آرایشی مراجعه کنید.

 

منبع : اسپاتیفای موزیک