بهترین روش های مهاجرت به کانادا


بهترین روش های مهاجرت به کانادا

کانادا از جمله کشورهایی است که در کنار دیگر کشورهای آمریکایی و اروپایی برای جذب دانشجویان لایق و برتر سراسر جهان، بورسیه تحصیلی رایگان می‌دهد.

با توجه به اینکه تعداد ایرانیان ساکن این کشور بسیار زیاد است، شرایط زندگی آن نسبت به دیگر کشورها بهتر بوده، بعد از تحصیل در این کشور می‌توانید راحت‌تر برای دریافت اقامتش اقدام کنید.

 

کانادا از پهناورترین کشورهای جهان است و هر ساله جمعیت قابل توجهی برای مهاجرت به این کشور از روش های مختلف اقدام می کنند. مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و کار روش های اصلی مهاجرت به این کشور پیشرفته هستند اما روش های مهاجرت به کشور کانادا به این دو مورد محدود نمی شود.

 

سطح بالای رفاه اجتماعی در کشور کانادا و به طور کلی کیفیت بالای زندگی در این کشور دلیل اصلی تمایل به مهاجرت به این کشور است. البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که هزینه های بالای زندگی در این کشور گاه مهاجرت به کانادا را با مشکل روبرو می کند.

 

بسیاری از افراد تمایل دارند برای مهاجرت به کانادا اقدام و بر اساس شرایط خود نظیر سن، تحصیلات، سابقه کاری و غیره، راه های ورود به کشور کانادا را بررسی نمایند. برای مهاجرت به این کشور پر درخواست، اطلاع از شرایط و روش های ورود کمک بسیاری به متقاضیان این امر می نماید. کانادا کشوری با 33 میلیون نفر جمیعت است و پس از روسیه دومین کشور پهناور دنیا محسوب می شود.

 

این کشور از سه سو با اقیانوس منجمد شمالی، اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام و از جنوب با آمریکا همسایه است و از این سو یک کشور سردسیر محسوب می شود که نسبت به مساحتش جمیعت کمی دارد. قانون در این کشور به شکل Common Law می باشد، بدین معنا که در شرایط خاص قاضی یا دادستان می توانند خلاف قانون اساسی حکم کنند که این امر کانادا را به کشوری راحت برای زندگی بدل کرده است و سالیانه تعداد بسیاری به این کشور مهاجرت می کنند.

 

مهاجرت به کانادا در سال 2021 از راه های مختلف امکان پذیر می باشد که عبارتند از:

 

ویزای توریستی کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا

ویزای خود اشتغالی کانادا

ویزای ازدواج و نامزدی کانادا

ویزای تولد کانادا

ویزای کاری کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

دلایل مهاجرت به کانادا

چرا کشور کانادا بهترین کشور برای مهاجرت است؟ همه ما می دانیم که کشور کانادا همه ساله از سیل عظیمی از مهاجران و پناهندگان استقبال می کند. حتی آمار و ارقام حاصله از مطالعات میدانی هم مبین این جایگاه برتر این کشور می باشد. مثلا، بنا به مطالعه انجام شده توسط U.S News and World Report، کشور کانادا پس از آلمان، دومین کشور مهاجر پذیر دنیا رتبه بندی شده است. دلایل اساسی مهاجرت به کانادا:

 

اقتصاد قوی

نرخ بیکاری 8.9%

فرصت های کاری بالا

تنوع قومی

فرهنگ کانادایی

تامین اجتماعی در کانادا

قوانین مهاجرتی راحت

اصولا ورود به کشور کانادا به چند فاکتور اساسی بستگی دارد؛ اول از همه، هدف شما از مهاجرت به این کشور چیست؟ تحصیل، کار، گردش، دیدن خانواده و غیره فاکتور بعدی تعیین کننده مدت اقامت شما در این کشور است. شما به عنوان مهاجر مایل هستید که تا کی در کشور کانادا اقامت گزینید؟ بلند مدت یا کوتاه مدت؟ فاکتور بعدی، شرایط شما می باشد. آیا شما تحصیلات، تخصص یا مهارتی دارید یا خیر؟ افراد با توجه به 3 فاکتور فوق الذکر، تصمیم به زندگی در این کشور می گیرند.

 

برای آشنایی بیشتر با روش های ذکر شده پیشنهاد می کنیم حتما به یکی از سایت های مهاجرتی مراجعه کنید اما در مورد انتخاب شرکت مهاجرتی اگر نظر ما را بخواهید شرکت رایا بین الملل یکی از شرکت‌های فعال و معتبر در زمینه دریافت بورسیه‌های تحصیلی است که می‌تواند برای تسریع این فرآیند و افزایش احتمال موفقیت، به شما کمک کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این شرکت، شرایط دریافت بورسیه و... بهتر است وارد سایت آن شده و با مشاوران خبره این شرکت ارتباط بگیرید.

منبع : رایا بین الملل مهاجرت تحصیلی هوشمند  internationalraya.com

طراحی سایت صرافی آنلاین و خرید و فروش ارزهای دیجیتال


طراحی سایت صرافی آنلاین و خرید و فروش ارزهای دیجیتال

 

صرافی ها بمنظور خدمات رسانی بهتر و جذب نمودن مشتریان بیشتر، می توانند اقدام به طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کنند. طراحی وب سایت برای این دسته از مشاغل مزایای بسیاری را به همراه خواهد آورد.

صرافی ها قادرند با استفاده از سایت خود کارهایی نظیر اطلاع رسانی از آخرین قیمت ارزها ، ثبت نام افراد برای آزمون های بین المللی مانند زبان و مواردی از این قبیل را انجام دهند. با توجه به اینکه در کشور ما بطور پیوسته بر تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود، فرصت ایده آلی برای کسب و کارها کوچک و بزرگ فراهم شده است که با طراحی سایت خود به سودآوری بسیاری دست پیدا کنند و فعالیت خود را گسترش دهند. شرکت طراحی سایت  پیام آوا با هدف رونق کسب و کار و همینطور رضایت کاربران، خدمات ویژه ای را در زمینه طراحی وب سایت صرافی و طراحی سایت خدماتی ارائه کرده است.

این روز ها خدمات صرافی فقط شامل خرید و فروش دلار و ارزهای کشور ها نمیشود و با توجه به انقلاب بلاکچین و اختراع بیتکوین، هواداران این ارزها و خدماتی که با ارزهای دیجتال  انجام میگردد ، روز به روز رو به افزایش هستند. بنابراین بسیار از صرافی های سنتی و همچنین افرادی که به دنبال کسب درآمد از خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل بیتکوین و اتریوم و دیگر رمز ارزها (cryptocurrency) هستند، میتوانند با ساخت یک وبسایت صرافی آنلاین ، به ارائه این خدمات بپردازند. از آنجا که وبسایت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازمند رعایت امنیت بالایی میباشد ، تیم پیام آوا این تدابیر را اندیشیده و توجه ویژه ای به بحث امنیت وبسایت دارد.

چرا طراحی سایت ارزهای دیجیتال

چرا طراحی سایت ارزهای دیجیتال؟ ارزهای دیجیتالی همچون بیتکوین، اتریوم ، تتر ، پرفکت مانی و وب مانی و …  اخیرا بسیار شناخته شده تر از گذشته شده اند و افراد زیادی چه برای سرمایه گذاری و چه برای خرید و فروش از خارج از کشور به این ارزها نیاز پیدا کرده اند و از آنجا که از خاصیت این ارزها تحریم نشدنی میباشد ، با توجه به شرایط تحریم استفاده از ارزهای آنلاین میتواند راهکاری مناسب برای معاملات خارجی باشد. بنابراین طراحی و راه اندازی وبسایت  صرافی آنلاین تبدیل به کسب و کاری پر رونق گشته است.

 

قیمت طراحی سایت صرافی ارز های دیجیتال

همانطور که میدانید طراحی سایت ارزهای دیجیتال ، نیاز به امکانات خاص و همچنین نیاز به تامین امنیت بالا دارد بنابراین تعرفه قیمت ساخت وبسایت ارز دیجیتال متفاوت از دیگر انواع وبسایت میباشد. برای طراحی و راه اندازی این نوع وبسایت باید موارد مختلفی از جمله سرعت زیاد سایت یا امنیت پرداخت ها را رعایت کرد همچنین در طراحی سایت صرافی آنلاین، باید انواع کیف پولهای ارزهای دیجیتال تعریف گردد. بنا به نیاز درخواست امکانات هزینه های طراحی سایت صرافی میتواند متفاوت باشد . برای کسب اطلاعات دقیق تر از تعرفه قیمت طراحی سایت صرافی آنلاین و همچنین امکانات مورد نیاز با تیم مشاوره پیام آوا تماس حاصل فرمایید.

خدمات ویژه طراحی سایت صرافی پیام آوا

· طراحی جذاب و کاربرپسند

· ارائه برنامه معین برای درآمدزایی

· پشتیبانی حرفه ای

· مشاوره اختصاصی

· مشاوره در زمینه شرایط بازار

· انتخاب هاست مناسب

چه نیازی به طراحی وب سایت صرافی می باشد؟

امروزه زندگی ما با دنیای الکترونیک و دیجیتال گره خورده است. برای انجام کارهای روزانه ، اطلاع از جدیدترین اخبار ، خرید کردن ، و بسیاری از کارهای دیگر، نیاز داریم که به سایت های ارائه دهنده خدمات مراجعه کنیم. این اتفاق مزایای بسیاری را نیز برای ما و همنیطور خدمات دهندگان به همراه داشته است. از این مزایا می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه های جاری اشاره کرد. کاربران امروزی برای اطلاع از آخرین قیمت ارز و سکه، در ابتدا به فضای اینترنت مراجعه می کنند. این موضوع برای کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد که با داشتن یک وب سایت صرافی مناسب بتوانید به آنان خدمات رسانی کنید. در کنار طراحی سایت صرافی آنلاین ، شما نیاز به بهینه سازی و سئو سایت خود به جهت ارتقا رتبه و نمایش مناسب در موتورهای جستجو را خواهید داشت.

خدمات حرفه ای و متنوع ساخت سایت صرافی

شرکت پیام آوا پردازش  با داشتن تیمی با تجربه و متعهد در زمینه های گوناگونی نظیر طراحی سایت صرافی  و همینطور طراحی اپلیکیشن موبایل آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. شما می توانید در کنار طراحی سایت ارز دیجیتال  درخواستی مبنی بر طراحی اپلیکیشن همگام با وب سایت خود را مطرح نمایید. فروشگاه آنلاین و اپلیکیشن موبایل این امکان را برای شما ایجاد خواهد کرد که در هر لحظه با مشتریان خود در ارتباط باشید.

https://bit.ly/3mjCnl3

 

تیم پیام آوا پردازش این آمادگی را دارد که به درخواست کنندگان ساخت طراحی سایت صرافی مشاوره ای حرفه ای ارائه نماید. شما با خیالی آسوده می توانید طراحی سایت ارزدیجیتال خود را به مجموعه پیام آوا  بسپارید. از ویژگی های بارز شرکت پیام آوا  خدمات متنوع و ارائه مناسب ترین قیمت طراحی سایت می باشد. شما می توانید جهت مشاوره و ثبت سفارش با شماره 02144045602  تماس بگیرید.

 

به چه دلیل شرکت گوگل بهترین مکان برای کار درآمریکاست؟


به چه دلیل شرکت گوگل بهترین مکان برای کار درآمریکاست؟

مکان گوگل در شادی کارکنان آن بی تاثیر نبوده، و این یک استاندارد طلایی برای غول تکنولوژی می باشد.مقر اصلی آن در مانتین ویو، کالیفرنیا می باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازمانی که درآن درجه بندی دستمزد یا حقوق انجام می شود) در صدر 50 تا از بهترین شرکت ها برای کار در آمریکا قرار گرفت. همچنین فیسبوک در رتبه 5 قرار گرفت با اینکه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. کارمندان آمریکایی که در گوگل کار می کنند در بررسی PayScale برای کارمند در تعدادی از مناطق نمرات بالایی برای رضایت شغلی، پاداش و مفهوم کار نمرات بالایی را کسب کرده اند.

به همین دلیل در اینجا اشاره می کنیم که چرا گوگل در رتبه بندی بهترین شرکت برای کار در کشور آمریکا می باشد:

 

درصد بالایی از کارمندان Google می گویند که آنها از کار خود راضی هستند.

86 درصد از کارمندان گوگل می‌گویند که از کارشان در این شرکت راضی هستند.  لازلو باک به عنوان رئیس گوگل در کتاب خود، "قوانین کار!" کلید موفقیت گوگل به عنوان یک محل کار را نوآوری، تجربه، و  داشتن چیزهای سرگرم کننده دانسته است.

او می نویسد "مسئله زیبا در مورد این روش این است که در این محیط بزرگ : تمام  تلاش ها برای حمایت یک دیگر، و  ایجاد یک سازمان خلاق، سرگرم کننده، سخت کوش، و بسیار مولد، با همدیگر می باشد " .

یکی از عوامل اصلی که گوگل را به محیط کار منحصر به فرد و شگفت انگیز  تبدیل کرده "Googleplex " است. بیشتر کارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذیری در این شرکت می گویند مانند وعده های غذایی سالم و لذیذ رایگان، لباس های شسته شده و امکانات ورزشی، مرخصی های بسیار برای والدین، و داشتن محل مراقبت از کودکان. یکی از کارمندان در Mountain View به عنوان توصیف گوگل می گوید "یک شرکت که در مقابل کارکنان خود رفتار های بزرگ نشان می دهد که در مقابل باعث ایجاد انگیزه و وفاداری آن ها می شود ."

کارمندان گوگل می گویند که گوگل اجازه می دهد تا خلاقیت و ایده های خود را بر روی پروژه ها پیاده کنند. گوگل همچنین کارکنان خود را تشویق می کند که برای کمک به ایجاد یک جامعه خلاق تر، رضایت بخش، و صمیمی معلم و مربی یکدیگر باشند.

 

 کاربران Google فکر می کنند که با کار خود باعث می شود جهان به مکانی بهتر تبدیل شود.

 73 درصد از کارکنان گوگل  شغل خود را به صورت معنی دار پیدا کرده اند. این با توجه به ماموریت شرکت تعجب آور نیست : "سازمانی برای در دسترس قرار دادن اطلاعات مفیدو برای عموم"

باک می نویسد "این کار باعث ایجاد انگیزه و نوآوری "و " دامنه گسترده ای از ماموریت ها به ما اجازه می دهد تا گوگل به جلو حرکت کند به صورت یک قطب نما به جای سرعت سنج."

گوگلی ها به خوبی به این ماموریت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه که آنها را به خود جلب و  در شرکت نگه می دارد،پروژه های معنی دار و به چالش کشیدن آن هادر سایت Glassdoor می باشد.

نخستین بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندی بکتولشیم، مؤسس سان مایکروسیستمز که به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و این در حالی بود که این شرکت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنین از چند سرمایه‌گذار دیگر توانست مبالغی دریافت کند. جف بیزوس مؤسس شرکت آمازون و استاد دانشگاه رشته کامپیوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شریرام هر کدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمایه‌گذاری کردند. بعدها که گوگل به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد، ارزش این سرمایه به بیش از ۲۸۰ میلیون دلار رسیده بود.[۳۴][۳۵] دیوید شریتون که از کارآفرینان آن زمان بود نیز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمایه‌گذاری کرد.[۳۶] پس از جمع‌آوری همه این مبالغ، گوگل توانست ۱ میلیون دلار سرمایه جمع کند که با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهی را در منلو پارک، کالیفرنیا افتتاح کند.[۳۷] در اوایل سال ۱۹۹۹ در حالی که برین و پیج که هنوز در حال تحصیل بودند، به این نتیجه رسیدند که موتور جستجویی که آنها به وجود آوردند وقت بسیار زیادی از امور دانشگاهی آن‌ها را اشغال کرده‌است. آن‌ها نزد شخصی با نام جورج بل که مدیرعامل شرکت موتور جستجوی اکسایت رفتند و او را ترغیب کردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او این پیشنهاد را نپذیرفت و مبلغی بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پیشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ این شرکت به پالو آلتو، کالیفرنیا منتقل شد[۳۹] که اکثر شرکت‌های استارت‌آپ سیلیکون‌ولی کار خود را از آنجا شروع کردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام کرد که قصد دارد تا سرمایه شرکت را به ۲۵ میلیون دلار افزایش دهد[۴۱] و سرمایه‌گذاران عمده‌ای همچون کلاینر پرکینس و سکویا کپیتال در این افزایش سرمایه شرکت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد که گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض وبگاه یاهو! انتخاب شود که در آن زمان پربازدیدترین وبگاه در اینترنت بود و تا قبل از آن از اینکتومی به عنوان موتور جستجوی خود استفاده می‌کرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمایه‌گذاران گوگل به این نتیجه رسیدند که این شرکت به یک مدیریت قوی نیازمند است و به همین دلیل اریک اشمیت را به عنوان مدیرعامل و سرپرست شرکت برگزیدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل یکی از ساختمان‌های سیلیکون گرافیکس در مانتین ویو را اجاره کرد[۴۶] این ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلکس شناخته شد که برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلکس بود. گوگل سه سال بعد این ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ میلیون دلار خریداری کرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتی به یکی از مداخل فرهنگ‌های زبان انگلیسی افزوده شد که به معنی «جستجوی واژه‌ای در وبگاه گوگل برای یافتن اطلاعات» تعریف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آکسفورد[۴۸] و در ژوئیه ۲۰۰۶ به فرهنگ مریم-وبستر افزوده شد.

کاربران می گویند گوگل در حبران خسارت بهترین است.

 گوگل به وسیله حقوق رقابت ایجاد می کند. حقوق و دستمزد متوسط کارمندان با تجربه 140،000 $، و کارمندان با کمتر از یک سال تجربه کاری به طور متوسط حدود 93000 $ می باشد.گوگل همچنین بالاترین پرداخت در بازار را برای کارکنانش دارد.  شایان ذکر است که دو نفر در پست مشابه در گوگل می تواند پرداخت متفاوت داشته باشند که این به عملکرد آن ها بستگی دارد. 

به گفته باک " کار سختی است که محدوده پرداخت بین افراد می تواند دو یا حتی 10 برابر بیشتر از شخص دیگری باشد" ،"اما این بسیار سخت تر که ببینید افراد با بیشترین استعداد از آن خارج می شوند، این باعث می شود شما فکر کنید که شرکت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالی که بهترین افراد در آن مراتب بیشتر از متوسط هستند، و پرداخت های که در ان برای هر کس انجام میشود یکسان است."

 

بیش از یک چهارم کاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار می کنند.

 

تنها 28% از کارکنان گوگل از خانه یا از طریق ارتباط از راه دور کار می کنند که ارتباط آنها از طریق  wi-fiدر همه زمان میسر است. همچنین برخی از شرکت های بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نیز از طریق این تکنولوژی کار می کنند.

 یکی از کارمندانی که در دفتر مرکزی گوگل کار می کند می نویسد:"این شرکت انعطاف پذیر است، شما  رئیس خرد ندارید و می توانید تا حدودی در انعطاف پذیری کارکمک کنید اما  اشتباه نکنید شما مقدار زیادی کار می کنید اما لازم نیست که برای تمام کار خود را به میز کار  زنجیر کنید. "

 

برخی از کارکنان می گویند که کار آنها کم استرس است. 

 

 در حالی که 12 درصد از کارکنان کار خود را پراسترس گزارشکرده اند، به نظر می رسد در مقایسه با شرکت های دیگر ،این نمره نسبتا پایینی است که قابل توجه نیست. 

شاید یکی از عواملی که به کاهش سطح استرس می تواند کمک کند کارهای مانند  ماساژ، کلاس های تناسب اندام رایگان ، عضویت در ورزشگاه، و یک برنامه ریزی تعطیلات سخاوتمندانه می باشد.

یکی از مدیران گوگل می نویسد یکی از عوامل دیگر : ". محیط کاری بدون رقابت که اجازه می دهد به اتاقی برای خلاقیت تبدیل شود" می باشد.همه ما میدونیم که کار کردن در شرکت گوگل امتیازات خاصی داره، اما اینطور که پیداست این غول دنیای موتورهای جستجو با امکاناتی که در مجموعه دفاترش گردآوری کرده به طور جدی به فکر آسایش کارمندان خودش هست. همونطور که شما دوستان پرشین استار در تصاویر زیر میبینید چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ... به گزارش عصر ایران، گوگل گذشته از گوگل‌پلکس (ساختمان مرکزی) خود که در کالیفرنیای آمریکاست، شعبه های دیگری در لندن، سوئیس، میلان، پکن، استکهلم و ... دارد که فضای داخلی آنها از این نظر که کار و استراحت کارمندانش باید در یک سطح باشد کم و بیش نظیر یکدیگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

خرید یوسی پابجی در ایران


متاسفانه، کشور عزیزمان ایران سال های زیادی است که با محدودیت های شدید مالی از سمت کشورهای مختلف دنیا و سیستم بین المللی پرداخت بانکی روبرو شده است. این موضوع موجب شده کاربرانی که قصد انجام پرداخت های بین المللی را در پلت فرم های گوناگون دارند به مشکل جدی بر خورده و در این رابطه نتوانند به راحتی عمل کنند. طبیعتاً بزرگ ترین نرم افزارها و بازی های آنلاین و آفلاین دنیا که دارای پرداخت های درون برنامه ای هستند، برای دریافت وجه از حساب های بانکی بین المللی استفاده می کنند. این حساب ها و درگاه های بین المللی، آی پی کاربران ایرانی را بن کرده و به آن ها امکان خرید مستقیم و بدون واسطه را نمی دهد. در این شرایط، تنها راهکار موجود کمک گرفتن از کسانی است که دسترسی به سیستم پرداخت بین المللی داشته و می توانند پراخت های خارجی را با موفقیت و بدون مشکل انجام دهند. یکی از بازی های محبوبی که دارای پرداخت درون برنامه ای می باشد، بازی پابجی است. این بازی میلیون ها کاربر در سراسر دنیا دارد که بخش عمده ای از آن ها در ایران ساکن هستند. داخل بازی پابجی، یک سری امکانات و تجهیزات جذاب وجود دارد که دسترسی به آن ها از طریق طی کردن ماموریت ها و دریافت امتیازات درون بازی امکان پذیر است. کاربران عزیز ایرانی برای کسب این تجهیزات و قابلیت ها نیازی به پرداخت نداشته و با افزایش سطح بازی خود می توانند به این امر دست یابند.

d1_2f6l.jpg

در مقابل، برخی از تجهیزات، سلاح ها و قابلیت ها تنها با پرداخت پول رایج بازی پابجی که یوسی پابجی نام دارد ممکن است. یعنی اگر اعتبار یوسی در حساب کاربری تان در بازی پابجی به مقدار کافی نباشد نمی توانید به این قابلیت ها دسترسی داشته باشید. برای کسب یوسی یا همان پول بازی پابجی، بایستی از طریق روش پرداخت درون برنامه ای اقدام کنید. برای پرداخت درون برنامه ای به کارت های بانکی بین المللی احتیاج دارید. دریافت این کارت ها فعلاً برای ایرانیان میسر نیست و تنها عده ای محدود با ترفندهای خاصی از این کارت ها برخوردار هستند. شما برای خرید یوسی پابجی بایستی با این افراد و سایت هایی که امکان پرداخت آنلاین بین المللی را دارند ارتباط برقرار کرده و در تعامل با آن ها، این سرویس را سفارش دهید در حال حاضر سایت های مختلفی در ایران با این هدف تاسیس شده و به کاربران سرویس و خدمات مربوط به بازی پابجی از جمله خرید یوسی پابجی را می دهند. روال کاری این سایت ها به این شکل است که در ابتدا اطلاعات اکانت کاربران را دریافت کرده و با ورود به آن ها، به طور مستقیم حساب شان را شارژ می کنند. البته شیوه های دیگری هم برای شارژ یوسی پابجی برای کاربران وجود دارد که در این سایت ها مشخص شده است. چنانچه ساکن ایران هستید، بالاجبار بایستی یوسی پابجی را از این سایت ها خریداری نمایید. بسیاری از علاقه مندان به بازی پابجی و بازیکنان آن، مایلند پیش از خرید یوسی پابجی از قیمت آن مطلع شوند. در حال حاضر قیمت هر 60 یوسی تقریباً معادل یک دلار می شود. این قیمت تا به امروز و نگارش این مقاله به این شکل بوده و این امکان وجود دارد که تغییراتی در آن از سوی کمپانی سازنده پابجی اعمال شود. برای بررسی دقیق قیمت هر یوسی می توانید از طریق سایت سازنده پابجی اقدام به مشاهده آن نموده یا در سطح اینترنت و سایت های خارجی به دنبال آن باشید.

منبع: https://ucpubg.vip/