معرفی فیلم آمادئوس

معرفی فیلم آمادئوس

bi5s_k1.jpg

آمادئوس (به انگلیسی: Amadeus) فیلمی به کارگردانی میلوش فورمن، محصول سال ???? است. این فیلم بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام از پیتر شِیفِر ساخته شده‌ است و کمابیش به زندگی دو موسیقی‌دان ساکن وین اتریش، ولفگانگ آمادئوس موتسارت و آنتونیو سالیِری، در نیمه‌ی دوم سده‌ی هجدهم می‌پردازد. آمادئوس درمجموع نامزد دریافت ?? جایزه شد و توانست ?? جایزه را به‌دست آورَد. این جوایز شامل ? جایزه‌ی اسکار، ? جایزه‌ی بفتا، ? جایزه‌‌ گلدن .گلوب، و یک جایزه‌ی دی‌جی‌اِی است

داستان

داستان این فیلم درباره‌ی بخش‌هایی از زندگی و همچنین چگونگی مرگ ولفگانگ آمادئوس موتسارت است. محتوای این فیلم آمیخته به اغراق است و سندیتِ تاریخی ندارد. فیلم با یک قطعه‌ی کوتاه موسیقی و نمایی از یک کالسکه، تصاویری از برف و یخ، و کوچه‌های پیچ‌درپیچ آغاز می‌شود. ناگهان فریادهای کوتاهِ «موتسارتِ موتسارت» آنتونیو سالیِری (اف. موری آبراهام) به گوش می‌رسد.

سالیری، درحالی‌که فریاد می‌زند و اعتراف می‌کند که ولفگانگ آمادئوس موتسارت (تام هولس) را کشته، خونین و مالین، توسط خدمه‌اش پیدا می‌شود. سالیری خودکشی کرده‌ است و توسط خدمه‌اش به یک بیمارستان، که در واقع یک آسایشگاه روانیِ وحشتناک است، برده می‌شود. در صحنه? بعد، کشیشی به آسایشگاه روانی وارد می‌شود و نزدِ سالیری می‌رود. ابتدا سالیری قصدِ پذیرفتنِ کشیش را ندارد، اما لحظاتی بعد نظرش عوض می‌شود.

سالیری قطعاتی از آهنگ‌هایی را که در دوران جوانی و شهرت خود ساخته، برای کشیش می‌نوازد؛ اما کشیش هیچ‌کدام از آن‌ها را نمی‌شناسد. آنگاه سالیری قطعه‌ای از موتسارت می‌نوازد و کشیش فوراً آن را می‌شناسد و ادامه‌ی آن را زمزمه می‌کند. از اینجا فیلم وارد مرحله‌ی دیگری می‌شود. کشیش از سالیری می‌خواهد که اعتراف کند، و سالیری با مرور دوران کودکی خود شروع می‌کند و آن دوران را با دوران کودکی موتسارت مقایسه می‌کند. در همین حال، صحنه‌هایی از کودکی هردو نمایش داده می‌شود:

موتسارت سرگرم نواختن موسیقی است و، در جایی دیگر، سالیری در حال بازی کردن با بچه‌های هم‌سن‌وسال خود. روزی سالیری در ایام کودکی دعا می‌کند و از خدا می‌خواهد که آهنگساز و نوازنده‌ای بزرگ شود. دیری نمی‌گذرد که پدر سالیری در هنگام غذا خوردن می‌میرد، و بدین ترتیب مشکل اصلی آرزوی سالیری برای آهنگساز شدن برطرف می‌شود و او به شهر وین، که آن زمان مرکز موسیقی جهان به‌شمار می‌رفت، می‌رود و تبدیل به آهنگسازی معروف می‌شود. از اینجا فیلم مجدداً به زمان گذشته برمی‌گردد، اما این بار به دورانی که سالیری تقریباً مردی چهل‌ساله است و تبدیل به آهنگسازی بزرگ و نامدار در سراسر اروپا شده‌ است.

فیلم به شبی رجوع می‌کند که قرار است موتسارت به وین بیاید و در یک میهمانی قطعاتی از او نواخته شود. سالیری مشتاقانه در آن شب خود را به میهمانی رسانده تا موتسارت معروف را ملاقات کند. او در سالن‌های مختلف به دنبال موتسارت است، اما او را پیدا نمی‌کند. ناگهان، به‌شکلی غیرمنتظره، در سالن غذاخوری -که خالی است- با موتسارت مواجه می‌شود، آن‌هم در هنگامی که موتسارت مشغول عشق‌بازی و سربه‌سر گذاشتن نامزد خود، کنستانتسه (الیزابت بِریج)، است.

در همین هنگام قطعه‌ای از موتسارت پخش می‌شود و ناگهان او از جا بلند می‌شود و سریعاً خود را به سالن اصلی می‌رسانَد. اینجاست که سالیری متوجه می‌شود آن مرد سبک‌سر و بی‌ادبی که مشغول عشق‌بازی بود، کسی نیست جز موتسارت! سالیری از کشف این حقیقت بسیار بهت‌زده می‌شود، چون او انتظار شخصیتی دیگر را داشته‌ است. موتسارت قطعه موسیقی خود را در جلو اسقف اعظم اجرا می‌کند و قرار می‌شود که در وین بماند. موسیقی او بی‌نظیر است و همگان را مجذوب می‌کند، و بیشتر از همه، سالیری را که از همان هنگام حس حسادت او به موتسارت تحریک شده بود…

#داستان_یک_اثر

نگاهی به لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج

قیمت قطعات کیا اسپورتیج

 شرکت کیا از شرکت های زیر مجموعه هیوندا است که خودروهای موفق زیادی را طراحی و تولید کرده و به فروش رسانده است. یکی از این خودروها اسپورتیج نام دارد که به دلیل پر فروش بودن آن بسیاری از افراد خواهان داشتن آگاهی و اطلاع از لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج هستند.

0uqy_x7.jpg

خودرو کیا اسپورتیج

 خودرو اسپورتیج در سال 2006 ساخته شد و پس از مدت کوتاهی از تولید آن فروش خوبی در بازار های جهانی به خصوص در ایران از خود نشان داد.

 به دلیل فروش خوبی که این خودرو از خود نشان داد صاحبان شرکت هیوندا تصمیم گرفتند تا مدل های دیگری از این خودرو را روانه بازار کنند.

 خودرو اسپورتیج از جمله خودروهای شاسی بلند است و این ویژگی آن را برای بسیاری از مردم جذاب کرده است. البته این خودرو قیمت کمی ندارد و می توان این را با مشاهده لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج متوجه شد.

 طراحی زیبا و چشم نواز این خودرو بر محبوبیت آن در بین خانوارهای ایرانی اثر گذاشته است و افرادی که خواهان داشتن یک اتوموبیل زیبا و امن هستند برای خرید خودرو، اسپورتیج را انتخاب می کنند.

 همچنین با توجه به لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج می توان اینطور برداشت کرد به دلیل با کیفیت بودن و ساختار محکمی که این لوازم دارند، به طور حتم خودرو اسپورتیج از نظر ایمنی و حفظ سلامت سرنشینان آن خودرویی بسیار مناسب و با کارایی بالا می باشد.

کیفیت قطعات کیا اسپورتیج

 اگر خریداران لوازم نو یا قطعات استوک کیا را خریداری نمایند، در هر دو صورت این لوازم طوری ساخته شده اند تا کارایی خودرو را بالا برده و درصد خطای خودرو را کاهش دهند.

 لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج به خریداران کمک می کند تا آگاهی خود را از قطعه مورد نظر خود بالا ببرند و از خرید قطعات تقلبی خودداری کنند.

 کیفیت لوازم نو خودرو اسپورتیج مسلما بالا است چرا که شرکت کیا نیز مانند شرکت خودرو سازی هیوندا بر کیفیت قطعات تاکید بسیار می کند. با کیفیت بودن لوازم خودرو اسپورتیج و داشتن ساختاری محکم باعث شده تا شرکت کیا به یکی از موفق ترین شرکت های خودرو سازی جهان تبدیل شود.

 

لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج

 اگر افراد قبل از خرید اینگونه قطعات به لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج نگاهی بیاندازند متوجه می شوند بعضی قطعات مانند کندانسور کولر خودرو می توانند قیمتی تا 1600000 تومان داشته باشند.

 با اینحال از نظر کیفیت باید گفت که این قطعات ارزش خرید را دارند و تمامی هزینه هایی که فرد می پردازد برای سلامتی خود و سرنشینان خودرو می باشد.

بررسی لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج

 در لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج خریداران یا افرادی که قصد خرید قطعات یا صرفا آگاهی از قیمت آن ها را دارند می توانند به راحتی به این اطلاعات دست پیدا کنند.

 قطعاتی مانند کمک عقب چپ و یا راست خودرو اسپورتیج می توانند قیمتی از 840000 تومان تا 900000 تومان داشته باشند و البته باید توجه کرد که کمک عقب خودرو از جمله لوازم مهم در لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج می باشند.

 

بررسی لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج

 خریداران محترم باید توجه داشته باشند که برای تهیه لوازم مورد نیاز خود حتما از مراکز فروش معتبر خرید خود را انجام دهند تا از صدمات ناشی از قطعات تقلبی و بی کیفیت جلوگیری به عمل آید.

 از جمله لوازمی که بسیار پر فروش و البته مهم در لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج می باشد دیسک ترمز چرخ های خودرو می باشند که این لوازم قیمتی بین 170000 تومان تا 490000 تومان دارند همچنین لنت ترمز هم قیمتی از 180000 تومان تا 340000 تومان دارد.

 باید توجه داشت در لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج هزینه های ذکر شده بر اساس قطعات شرکت های مختلف هستند. همچنین دلایل دیگری نیز مانند وارداتی بودن قطعات و کیفیت آن ها در قیمت تاثیر بسیاری دارند.

خرید قطعات کیا اسپورتیج

 یکی از بهترین راه ها برای خرید یک کالا تحقیق آن در اینترنت یا به صورت حضوری از فروشندگان می باشد تا افراد یک خرید آسان و راحتی را داشته باشند.

 لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج هم به کمک دارندگان این خودرو یا هر فردی که خواهان گرفتن اطلاعات از این قبیل است می آید.

 لوازمی مانند تسمه ها که دائما در حال کار کردن هستند قیمتی بین 140000 تومان تا 260000 تومان داشته و انواع شمع ها نیز با توجه به کارکد آن ها قیمتی بین 30000 تومان تا 120000 تومان را دارند.

معرفی انواع لوله پلیکا و اتصالات آن

معرفی انواع لوله پلیکا و اتصالات آن


 

امروزه نقش لوله ها و اتصالات در صنعت ساختمانی،بسیار حائز اهمیت است.لوله ها از نظر اتصالات ، جنس و کاربرد به چند دسته تقسیم میشوند.دراین مقاله در ابتدا به انواع لوله ها خواهیم پرداخت سپس به بررسی لوله پلیکا ،انواع اتصالاتش و معرفی آن می پردازیم.

 

لوله هایی با جنس گالوانیزه

 

لوله های آهنی و فولادی از دو نوع مهم گالوانیزه ،به حساب می آیند که لوله های فولادی وزن کمتری نسبت به لوله های آهنی دارند.لوله های فولادی برای تهویه گزینه ی مطلوبی به شمار می آیند و بسیار کارایی دارد هرچند برای امور دیگر فاضلابی نیز کارایی دارد.

 

لوله های چدنی

 

برای لوله کشی ها بسیار استفاده می شود و دارای مقاومت قابل توجهی می باشد.

 

لوله های پلاستیکی

mxow_image2.jpg 

به چند نوع تقسیم می گردند

 

لوله های PE – پلی اتیلن

لوله های PVC – پی وی سی

لوله های PP – پلی پروپیلن

در سیستم آبرسانی سرد و گرم به علت داشتن آستانه مقاومتی بسیار پرکاربرد می باشند و اتصال این نوع لوله ها توسط جوش حرارتی صورت می پذیرد  و در رنگ سفید در بازار عرضه  و ارائه می شود .

 

لوله های ABS

 

لوله های CPVC

 

لوله های PB

 

لوله های پلی اتیلن

دارای مقاومت بالاتری نسبت به دیگر لوله ها می باشند و ضخیم بودن پلی اتیلن نیز از دیگر تمایزات این نوع لوله به حساب  می آید.

 

لوله های دوسر تخت

 

تعریفی از لوله پلیکا (pvc) 

 

به اسم یو پی وی سی معروف می باشد که به علت پیشتازان تولید کننده این فرآیند به پلیکا معروف شد.با رنگ طوسی رنگ در میان مردم بسیار کاربردی محسوب می شود و خیلی از افراد بر این تصور هستند که پلیکا جنس این نوع لوله  به حساب می آید در حالی که نام برند معروف این نوع لوله می باشد.مقاومت بالا و عدم خراب شدن در زمان طولانی باعث پرطرفدار تر شدن این نوع لوله شده است. صنعت آب و فاضلاب بسیار با لوله های پلیکا مرتبط و وابسته می باشد و به تنهایی باعث موفقیت این امرشده است.

 

برای خرید انواع لوله پلیکا و اتصالات آن و لوله و اتصالات فاضلاب ، می توانید انواع سایت ها را بصورت آنلاین جستجو کرده و با دیدن و مقایسه قیمت ها محصول خود را خریداری بکنید ، در اینجا ما وبسایت چلونگر که کالای  تخصصی ساختمانی است  را به شما معرفی می کنیم که با مراجعه به آن می توانید خرید خوب و مناسبی داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی چیست؟

 

به سایت ها و شرکت هایی که کالاها یا خدمات خود را به صورت آنلاین و در فضای اینترنت به فروش می رسانند، فروشگاه اینترنتی می گویند اما توجه داشته باشید که در این مقاله ما 11 سایت خرید آنلاین کالای فیزیکی را مورد بررسی قرار می دهیم یعنی تنها سایت هایی که کالای فیزیکی به فروش می رسانند و برای فروشگاه هایی که خدمات اینترنتی عرضه می کنند مطلبی جدا منتشر خواهیم کرد.

فروشگاه اینترنتی چیست و چگونه کار میکند؟ | CGR 

در این مقاله سعی کرده ایم فروشگاه ها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مورد بررسی قرار دهیم ، برخی از این فاکتورها شامل: میزان خلاقیت در کار ، نوآوری های عرضه شده، میزان بازدید کنندگان از سایت، تجربه کاربری، تجربه های خوب و بد خرید، روش های بازاریابی و موارد مختلفی دیگر که حدی که قابل بررسی باشد، هستند. ما با استفاده از فاکتورهایی که عرض کردیم سعی کرده ایم بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران را در این مطلب لیست کنیم.

ویژگی های یک فروشگاه انلاین  قابل اعتماد چیست؟

 

فروشگاه های اینترنتی هر کدام ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند، و شاید یکی از دلایلی که اشخاص تمامی خرید های خود را تنها از یک فروشگاه اینترنتی انجام نمی دهند همین موضوع باشد. در ابتدای این مقاله می خواهیم ویژگی های بهترین فروشگاه اینترنتی و یک فروشگاه آنلاین خوب و معتبر را عنوان کنیم تا در ابتدا بدانیم که بهترین فروشگاه اینترنتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

 

لازم است بدانید که یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی که هر فروشگاه اینترنتی باید آن را داشته باشد این است که باید تجربه کاربری خوب و دلپذیری داشته باشد به این معنی که کاربری که از سایت بازدید می کند حتی اگر خریدی هم انجام ندهد اما حس خوبی را تجربه کند.

5 دلیل برای انتخاب فضای کار اشتراکی برای راه‌ اندازی استارتاپ‌

‏5 دلیل برای انتخاب فضای کار اشتراکی برای راه‌ اندازی استارتاپ‌‏

وبلاگ مقالات ‏5 دلیل برای انتخاب فضای کار اشتراکی برای راه‌ اندازی استارتاپ‌‏

دلایل انتخاب فضای کار اشتراکی

دلایل انتخاب فضای کار اشتراکی

 

‏? مورد از دلایل انتخاب فضای کار اشتراکی برای راه‌ اندازی استارتاپ‌‏ به دلیل اهمیت بالای این موضوع در این مقاله نوشته شده است.

همه کسانی که امید راه‌اندازی کسب و کار خودشان را دارند در ابتدایی‌ترین مرحله به دنبال جایی برای شروع فعالیت خود هستند.

پس قبل از شروع، باید به بررسی موضوع انتخاب محل کار بپردازید.

بخشی از گردانندگان استارتاپ‌ها تصمیم می‌گیرند که شغل خود را از خانه مدیریت کنند،

اما در صورت رشد استارتاپ، ممکن است دفتر خانگی، محیط مناسبی برای ادامه کار نباشد؛

چون احتمالاً در آن زمان، لازم خواهد بود که افراد و مشتریان بیشتری را ملاقات کنید.

همچنین ممکن است جداسازی محل زندگی و کار سخت باشد.

مشکل از زمانی بیشتر می‌شود که پول کافی برای خرید یا اجاره یک دفتر کار در اختیار نداشته باشید

و کافی‌شاپ مورد علاقه‌تان هم به اندازه‌ای شلوغ باشد

که نتوانید تمرکز کنید و با افراد مختلف تماس بگیرید و قرار ملاقات تنظیم کنید.

اینجاست که فضای کار اشتراکی مانند قهرمان داستان به کمک شما می‌آید.

یک فضای کار اشتراکی، کارمندان دورکار، صاحبان مشاغل کوچک و کارمندان و آزادکاران را در یک محیط کار مشترک گرد هم می‌آورد.

حتی شرکت‌های بزرگی مانندIndiegogo ، Instagram، Timehop، Uber، Wanderfly  نیز از در ابتدای کار، از فضای کار اشتراکی استفاده کرده‌اند.

از جمله دلایل انتخاب فضای کار اشتراکی، و یکی از فواید کلیدی استفاده از این فضاها، انعطاف‌پذیری آن است.

هر فضای کار اشتراکی، دارای یک طرح متفاوت است؛

مثلاً ممکن است به صورت یک دفتر کار باز با ردیفی از میزها و فضایی برای استراحت و یا یک مجموعه محصور دارای دفاتر خصوصی و اتاق جلسات ‌باشد.

 

مدل‌های چیدمان در فضای کار اشتراکی

در نوعی از این فضاها، هر فردی دارای میز کار مخصوص به خود است

و باید بابت این میز، مبلغی را پرداخت نماید.

همچنین هر فرد می‌تواند اتاق جلسات را برای برگزاری جلسات رزرو کند

و یا از یک فضای مشترک و در کنار دیگران جلسات خود را برگزار کند.

در این فضای کار، برخی امکانات (مثلاً آشپزخانه و سرویس بهداشتی)، با دیگر همکاران، مشترک است.

برای شروع، فقط باید یک فضای کار اشتراکی مناسب را -هم از نظر الزامات کار خود و هم از نظر اصول و شرایط اخلاقی متناسب با سلیقه خود- پیدا کنید.

چه نوع فضای کار اشتراکی مناسب من است؟

می‌توانید بعضی از فضاهای کار اشتراکی را به صورت روزانه، ماهیانه و حتی هفتگی اجاره کنید.

به عنوان مثال، برخی از فضاهای کاری مشترک، در نزدیکی مراکز رشد (مرکز رشد یا انکوباتور (incubator)  یکی از ابزارهای رشد اقتصادی است

که به منظور حمایت از کارآفرینان تحصیل‌کرده تأسیس می‌شود

و با ارائه امکانات و تسهیلات عمومی، زمینه پا گرفتن شرکت‌های جدید را فراهم می‌کند) قرار دارند، بنابراین می‌توانید از چنین فضاهایی استفاده کنید.

در برخی از فضاهای اشتراکی دیگر، موارد خاصی مانند فناوری یا اهداف خلاقانه مورد استقبال قرار می‌گیرند.

اکثر فضاهای اشتراکی، افراد با سلایق مختلف را پذیرش نموده و با آنها همکاری می‌کنند.

البته، استفاده از فضاهای کاری اشتراکی برای راه‌اندازی استارتاپ‌ها دارای مزایا و منافع مخصوص به خود است.

به عنوان مثال، اگر استارتاپ شما به حفظ حریم خصوصی نیاز دارد و یا می‌خواهید طرح و نقشه محل کار خود را به خواست خود تغییر دهید،

شاید استفاده از یک فضای اداری مرسوم، گزینه بهتری برای شما باشد.

اما اگر برای شما فرقی نمی‌کند که امکانات دفتر کار شما با استارتاپ‌ها و کار‌آفرین‌های دیگر مشترک باشد،

استفاده از فضای کار اشتراکی گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

 

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم در ادامه، ? دلیل اصلی برای استفاده از فضای کار اشتراکی را آورده‌ایم:

 

?- در اختیار داشتن امکانات بهتر در مقایسه با کافی شاپ یا دفتر کار خانگی شما

به احتمال زیاد، استفاده از کافی شاپ یا خانه به عنوان دفتر کار، می‌تواند مشکلاتی از قبیل وجود سر و صدای اضافه و همینطور مشکلات دیگر را برای شما ایجاد کند که با کار حرفه‌ای شما در تناقض باشد.

در حالیکه فضاهای کاری اشتراکی، تمام تسهیلات و امکانات مورد نیاز برای انجام کار حرفه‌ای مانند تعداد زیادی پریز برق، مبلمان اداری، فضای کافی برای قرار دادن میز و اینترنت پرسرعت را در اختیار شما قرار می‌دهند.

دوسی ریچاردز، مدیرعامل فروشگاه‌های فن‌آوری لوتوس که کسب و کار خود را در فضای کاری مشترک پارک توسعه فناوری واقع در نیویورک راه‌اندازی کرده، می‌گوید:

جابجایی از کافی‌شاپ نزدیک به محل زندگی من و کار کردن در یک فضای کاری مشترک، تصمیمی بود

که کیفیت زندگی من را به طرز چشمگیری تغییر داد.

من، استفاده از چنین فضاهایی را افراد فریلنس یا دورکار و کارآفرینانی که به دنبال یک تجربه کاری جدید هستند، توصیه می‌کنم”.

در صورت استفاده از چنین فضایی -در مقایسه با کافی‌شاپ- کنترل بیشتری بر محیط کار خود خواهید داشت.

اگر ترجیح می‌دهید که در یک محیط با حضور افراد همفکر خود کار کنید و یا از یک فضای کاری محرمانه استفاده کنید،

و به سکوت و آرامش نیاز دارید؛ انتخاب فضای کار اشتراکی بهترین گزینه است.

در این فضاهای کاری، امکانات زیادی از جمله اتاق جلسات، فضای استراحت و آشپرخانه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، گاهی در این مکان‌ها، چای، قهوه و میان وعده‌های رایگان نیز وجود دارد،

که این مورد نیز یکی از مزایایی است که این محیط‌ها، در مقایسه با کافی‌شاپ‌های محلی در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

?- فضای کار اشتراکی، یک راه‌حل انعطاف‌پذیر و مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می‌دهد

 اجاره فضای اداری سنتی، می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای راه‌اندازی استارتاپ باشد،

ولی اجاره‌ چنین مکان‌هایی، مستلزم پذیرفتن  تعهدات مالی طولانی‌مدت است.

به هر حال، فضای کار اشتراکی، موجب چالاک شدن استارتاپ و رشد و تغییر مثبت آن می‌شود.

مهمترین گزینه این است که مجبور نیستید هر ماه، اجاره بها پراخت کنید.

با توضیحاتی که ارائه شد بدیهی است که کار در فضای مشترک، یک گزینه ارزان‌تر نسبت به اجاره دفتر کار مستقل است.

 

?- می‌توانید در یک سطح کاملاً جدید، شبکه ‌سازی کنید

 عمدتاً، جامعه فریلنسرها، کارآفرینان و مشاغل کوچک از فضاهای کاری مشترک استفاده می‌کنند،

بدین ترتیب با استفاده از چنین فضایی، فرصت شبکه‌سازی با افرادی که آنها نیز در تلاش هستند

که برای خود کسب و کاری را راه‌اندازی کنند، به راحتی فراهم می‌شود.

معمولاً فضاهای کار اشتراکی، موجب تقویت روابط مشترک می‌شوند،

چرا که در این فضاها، به عنوان مثال صحبت درباره موضوعات ساده به هم سرعت به بحث درباره مبادلات کاری یا شراکت مثبت تبدیل خواهد شد.

به عنوان مثال، اگر شما مالک یک استارتاپ با فناوری بالا  هستید

و نیاز به فردی دارید که در نوشتن نشریات مرتبط با استارتاپ به شما کمک کند،

احتمالا در فضای کار اشتراکی می‌توانید نویسنده‌ای را پیدا کنید که با هزینه مناسب با شما کار کند.

در صورتیکه از فضاهای کاری مشترک، به عنوان مکانی برای برگزاری رویدادهای کاری استفاده شود،

امکان دیدار با همکاران و جامعه تجاری گسترده‌تری برای شما فراهم می‌شود.

مواردی از قبیل برگزاری جلسات بحث و تبادل نظر در یک روز تعطیل همراه با سرو نوشیدنی رایگان، برگزاری یک جلسه یادگیری به همراه یک نهار ساده، رونمایی از یک محصول با فناوری بالا، برگزاری یک نشست به همراه ارائه پیشنهاد برای آموزش یک مجموعه از مهارت‌های مرتبط با کسب و کار شما، همگی می‌توانند فرصت فراگیری چیزهای جدید و ملاقات با افراد جدید را برای شما فراهم آورند.

همچنین در بسیاری از فضاهای کاری مشترک، افراد تشویق به برگزاری رویدادهایی می‌شوند

که در طی آن، مهارت‌های متخصصان به دیگران عرضه شده و بازاریابی آن حرفه نیز صورت می‌پذیرد.

 

?- در فضاهای کاری مشترک، توصیه‌های شغلی زیادی در دسترس قرار می‌گیرد

فضای کار اشتراکی می‌تواند فرصت مناسبی را برای مشاوره در مورد استارتاپ شما، در اختیارتان قرار دهد.

  • دلیل اول: آن است که در چنین فضایی، شما به جمعی از همکاران دارای تجربیات و مهارت‌های متنوع دسترسی دارید که می‌توانند در جهت حل یک مشکل بخصوص به شما کمک کنند.
  • دلیل دوم: بسیاری از فضاهای کاری مشترک، توسط تیمی از مدیران با انگیزه اداره می‌شوند که می‌توانند شما را به مسیری صحیح راهنمایی کنند و توصیه‌هایی را به شما ارائه دهند. برخی از فضاهای کار اشتراکی نیز به عنوان شتاب‌دهنده و یا به عنوان مرکز رشد تلقی می‌شوند. افراد یک مرکز رشد، در زمینه رشد کسب و کارهای جدید متخصص هستند و می‌توانند به عنوان یک عامل شتاب‌دهنده، ابزارهای رشد سریع را برای صاحبان مشاغل فراهم نمایند.

هر دوی این موارد می‌توانند بسته به مرحله رشد کسب و کار و بسته به نیازهایتان منبع اطلاعاتی در مورد چگونگی رشد کسب و کار شما باشند.

 

?- یک محل کار مشترک می‌تواند با رشد کسب و کار، توسعه داده شود

یکی دیگر از مزایای فضای کاری اشتراکی، امکان افزایش مقیاس محل کار است.

در صورتیکه شما در زمان اوج کار خود، نیاز به تجهیزات یا تسهیلات بیشتری داشته باشید

و یا در زمان‌های پر ترافیک کاری به نیروی کار بیشتری نیاز داشته باشید،

در هر دو صورت، تنها در یک فضای کار اشتراکی است که به راحتی امکان گسترده‌تر کردن فضایی که در اختیارتان قرار گرفته برای شما فراهم خواهد شد.

بعلاوه، کارمندان نیز در یک محیط کاری مشترک، دلگرم‌تر شده و پیشرفت بیشتری می‌کنند.

تحقیقات نشان داده است که در چنین محیطی، همکاران احساس می‌کنند

که بیشتر بر کار خود کنترل دارند و کار آنها معنی‌دار‌تر است

و بیشتر به عنصر همکاری مشترک اهمیت می‌دهند.

برای دانستن دلایل انتخاب فضای کار اشتراکی، شبکه های اجتماعی پارادیس هاب را دنبال کنید:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir