برای دوره کات بهترین مکمل ها کدامند


آره. دوره حجم به پایان رسیده است و اکنون زمان آن است که کاهش یابد. با کمک این مکمل ها می توانید عضله ارزشمند خود را در عین از دست دادن چربی حفظ کنید.

 

امروز روز وزنه در باشگاه است، ترازو شما بالا رفته و به وزن مورد نظر خود رسیده اید. پس از سوزاندن 3000 کالری اضافی در روز، سوزاندن انرژی و عرق کردن در باشگاه، اکنون می توانید بگویید که مرحله حجیم سازی را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. و اکنون مشتاق شروع به لاغری، کاهش وزن و در نهایت کاهش ورزش هستید و رسیدن به تناسب اندام دلخواه تان هستید.

 

برای بسیاری از افراد، کاهش مصرف سخت‌تر از کاهش مصرف است و شما باید کالری‌ها را بشمارید، مصرف آب نبات را کاهش دهید و با انگیزه بمانید. این هوس ممکن است در گوش شما زمزمه شود، اما شما نمی توانید تسلیم شوید. از این به بعد همه چیز در ذهن شماست. مرحله برش شامل کاهش تقریباً 400 کالری در روز است و وعده‌های غذایی باید هر 2 تا 3 ساعت یکبار مصرف شوند، زیرا اندازه وعده‌های غذایی کوچک‌تر است.

 

در طول دوره برش باید به آرامی و پیوسته پیش بروید. برش خیلی سریع می تواند عضله ارزشمند را از بین ببرد. تغذیه مناسب ضروری است. اما اگر احساس می کنید به مواد مغذی اضافی نیاز دارید، بهتر است از مکمل های مخصوصی استفاده کنید که با حفظ توده عضلانی می توانند به کاهش چربی کمک کنند.

 

1. گلوتامین

 

61 درصد از عضلات بدن (مسئول حرکات ارادی) حاوی اسید آمینه گلوتامین هستند. پس از تمرین شدید، سطح گلوتامین به طور قابل توجهی کاهش می یابد. این اسید آمینه برای حفظ توده عضلانی و افزایش سنتز پروتئین ماهیچه ضروری است.

 

در بخش تناسب اندام مجله سلامتی و تناسب اندام سبزینه راه این موارد در مقالات متعدد بررسی شده اند.

از آنجایی که کاهش چربی هدف شماست، گلوتامین می تواند ذخیره چربی را خنثی کند و گلوتامین را به یک مکمل کاهش وزن مفید تبدیل کند. همچنین، فراموش نکنیم که با افزایش سن، سطح هورمون رشد انسانی (HGH) شروع به کاهش می کند. گلوتامین همچنین توانایی بدن برای آزادسازی این منبع از هورمون های جوانی را افزایش می دهد. HGH برای سوزاندن چربی و عضله سازی شناخته شده است.

 

2. آرژنین

 

آرژنین، به عنوان پیش ساز اکسید نیتریک (NO)، می تواند باعث پمپاژ بیشتر عضلات در طول تمرین شود. آرژنین این کار را با گشاد کردن رگ‌های خونی در حین ورزش انجام می‌دهد تا اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به عضلات شما برسد. آرژنین علاوه بر این که به شما پمپاژ و رشد عضلانی بیشتری می دهد، یک چربی سوز با کیفیت نیز می باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، گلوتامین از ذخیره چربی جلوگیری می کند و آرژنین از آن چربی آزاد به عنوان سوخت استفاده می کند.

 

3. کارنیتین

 

کارنیتین یکی دیگر از اسیدهای آمینه ارزشمند است که می تواند در طول دوره برش به شما کمک کند. کارنیتین با انتقال تری گلیسیرید (TG) به داخل میتوکندری سلول ها عمل می کند. هنگامی که TG ها وارد میتوکندری می شوند، برای تولید انرژی تجزیه می شوند. با ال کارنیتین، بدن شما از ذخیره چربی بیشتر از همیشه جلوگیری می کند، در حالی که آستانه هوازی شما را برای سوزاندن کالری افزایش می دهد.

 

4. کوآنزیم K10

 

مشابه عملکرد ال کارنیتین، کوآنزیم K10 متابولیسم شما را افزایش می دهد و انرژی بیشتری به شما می دهد. کوآنزیم K10 سرعت استفاده از غذا به عنوان سوخت را افزایش می دهد. این به تثبیت میزان چربی در خون کمک می کند. این آنتی اکسیدان همچنین به عملکرد سلول های کلیدی بدن کمک می کند. اسید آلفا لیپوئیک (ALA) همچنین می تواند توانایی بدن شما را برای تبدیل غذا به انرژی افزایش دهد.

 

آره. مکمل های غذایی اصلی از بین رفته اند. در حال حاضر، در حالی که شما روزانه 300 کالری یا بیشتر از رژیم غذایی خود حذف می کنید، هنوز هم برای بدن شما ضروری است که مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کند. هدف شما کاهش وزن موثر با حفظ توده عضلانی است. ترکیب این مکمل ها با ویتامین ها نیز به شما کمک می کند تا به نتایج دلخواه خود برسید.

 

 

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/AnnikaPayne4

https://www.spreaker.com/user/16986367

https://justpaste.it/9l9wa

https://www.atlasobscura.com/users/astonpark33

https://disqus.com/by/astonpark33/about/

https://8tracks.com/astonpark33

https://audiomack.com/astonpark33

https://www.diigo.com/user/astonpark33?query=%40sabzinerah.ir

https://trello.com/u/astonpark33