محصولات بر پایه شیشه، انقلابی در دکوراسیون داخلی

محصولات بر پایه شیشه، انقلابی در دکوراسیون داخلی

با پیشرفت تکنولوژی محصولات جدیدی در تمام زمینه‌های زندگی طراحی و ساخته می‌شوند. از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این محصولات، لوازمی هستند که در ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی بکار گرفته می‌شود. خانه ها، مکانی امن و پر از آرامش برای گذراندن بیشتر زمان روزانه شما هستند. بعلاوه شرکت، اداره یا سایر مکان های کاری، می‌تواند دومین یا برای برخی از افراد اولین مکان برای زندگی باشد که در آن برای رسیدن به اهداف و برنامه‌ریزی های آینده تصمیم گیری می‌کنند. با این وجود شکل ظاهری و ترکیبات به کار برده شده در طراحی و ساخت این مکان ها می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی در روحیه افراد داشته باشد.

شیشه رنگی، یک انقلاب بزرگ در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها است که در زمینه‌های متفاوتی استفاده می شود. شیشه‌های رنگی در انواع متفاوت با نام‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند که دنیای دکور را دگرگون کرده‌اند. امروزه استفاده از شیشه رنگی در صنعت دکوراسیون داخلی بسیار رواج پیدا کرده است. از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین شیشه‌های رنگی می توان به شیشه لاکوبل اشاره کرد. با ما همراه باشید تا  با کاربرد شیشه‌های رنگی و اهمیت آنها در دکوراسیون داخلی به طور کامل آشنا شوید.

شیشه رنگی و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی

شیشه رنگی در کشور ما از زمان‌های خیلی دور در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شد. حال می‌توان نقش‌های بسیار زیادی از آن را در ساختمان‌های مختلف اداری و تجاری و همچنین منازل مشاهده کرد. اکثر خانه های شخصی مدرن از شیشه رنگی برای طرح دهی و زیباسازی دکوراسیون داخلیشان استفاده می‌کنند. با اینکه همه شما با شیشه رنگی آشنایی دارید، برای تعریف این نوع شیشه باید بگوییم که شیشه رنگی همان شیشه معمولی ولی با رنگ‌های گرم و سرد متفاوت است که به دلیل داشتن رفلکس نور بالا و بازتاب تصاویر می‌تواند نقش بسیار موثری در زیباتر جلوه دادن اجسام و لوازم مختلف داشته باشد. در زمان‌های قدیم از شیشه رنگی برای معماری و دکور خارجی ساختمان‌ها که اغلب پنجره یا درب های خانه ها بودند استفاده می‌کردند. شیشه رنگی سنتی معمولا در ابعاد بسیار کوچکی برای استفاده در دکوراسیون خارجی بکار برده می شد.

ytpm_r3.jpg

شیشه رنگی

در حال حاضر از شیشه های رنگی با ابعاد بزرگ‌تر و در نوع براق‌تر استفاده می‌شود. این نوع استفاده فقط برای نمای داخلی نبوده و می‌توان در سرتاسر خانه ها و ساختمان های تجاری کاربرد آنها را مشاهده کرد. شیشه رنگی با توجه به نحوه ساخت و ویژگی‌های آن به چند دسته تقسیم می‌شود که از جمله آنها می‌توان به شیشه لاکوبل، شیشه مات، متالیک، شیشه لمینیت رنگی، شیشه فوتولمینیت و... اشاره کرد که چند نوع اول کاربرد بیشتری نسبت به بقیه دارند.

شیشه لاکوبل و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی

شیشه لاکوبل یکی از انواع محبوب شیشه رنگی است که به آن شیشه رنگی براق نیز گفته می‌شود. این نوع شیشه کنتراست بیشتری نسبت به شیشه های دیگر رنگی دارد و همچنین دارای شارپنس بالاتری است. شیشه لاکوبل در ضخامت های متفاوتی طراحی و تولید می‌شود. میزان مقاومت آنها با افزایش ضخامت بیشتر می‌شود. بعلاوه این شیشه‌ها به خاطر داشتن تنوع رنگی بسیار زیاد محبوبیت بیشتری در میان مصرف کنندگان دارند. از این نوع شیشه رنگی می توان در قسمت‌های مختلف دکوراسیون از جمله دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کرد. همین امر میزان محبوبیت آن را بیشتر کرده است. ذکر این نکته لازم است که شیشه‌های لاکوبل در زمینه‌های بسیار زیادی قابلیت استفاده دارند. از جمله این زمینه ها می‌توان به دیوار های پارکینگ، آشپزخانه، درب های کابینت، شیشه میز نهار خوری، پارتیشن اداری و.... اشاره کرد.

 

 

شیشه لاکوبل

پارتیشن شیشه‌ای و موارد استفاده

پارتیشن شیشه‌ای یک ایده جدید و مدرن برای استفاده در سایر ساختمان های شخصی و تجاری است که زیبایی خاصی را به نمای داخلی ساختمان ها می بخشد. با توجه به نوع استفاده و طراحی این نوع پارتیشن ها، می‌توان خلاقیت بسیار زیادی را در ساخت آنها اعمال کرد که همین امر میزان محبوبیت آنها را چندین برابر کرده است. ساخت پارتیشن شیشه‌ای در تمام قسمت‌های داخلی امکان‌پذیر است. این می‌تواند یکی از ویژگی‌های مثبت و موثر برای این پارتیشن ها باشد. پارتیشن شیشه‌ای به طور کلی به جدا کردن قسمتی از منزل با استفاده از دیوار های شیشه‌ای است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی منازل دارد. این نوع پارتیشن ها برای کاربرد های فراوانی قابلیت استفاده دارد. برای مثال با استفاده از آنها می توان یک گلخانه زیبا و قابل مشاهده در قسمت مرکزی خانه ایجاد کرد.

از جمله محبوب‌ترین و بروز‌ترین استفاده ها از شیشه در طراحی و ساخت خانه ها می‌توان به پارتیشن شیشه‌ای اشاره کرد. این نوع پارتیشن را می‌توان با استفاده از انواع شیشه طراحی کرده و ساخت. همچنین استفاده از این پارتیشن ها در طراحی ساختمان های اداری می‌تواند زیبایی و نمای خاصی در این نوع ساختمان‌ها بوجود آورد. از جمله کاربرد‌های پارتیشن شیشه‌ای در اداره ها می توان به ساخت اتاق کنفرانس اشاره کرد.

 

پارتیشن شیشه‌ای

تازه های نشر بهمن 97

خرید کتاب از فروشگاه کتاب کاواک

کتاب سدی برابر اقیانوس آرام

پدید‌آورنده: مارگریت دوراس  | مترجم: شیرین بنی احمد | انتشارات نیلوفر

لینک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37415

سدی بر اقیانوس آرام اتوبیوگرافی داستانی مارگریت دوراس است که دوره‌ای کوتاه از دوران جوانی – یا دقیق‌تر، دوران گذاز از نوجوانی به جوانی‌اش را با زاویه‌ی دید سوم شخص روایت می‌کند. در نقطه‌ی آغازین روایت، سوزان(مارگریت) هفده ساله است و به همراه برادر کوچک‌تر و مادرش در خانه‌ی رو به ویرانی‌شان در ویتنام زندگی می‌کنند. پیش‌تر، برادر ارشد ناخلف خانه را برای همیشه ترک کرده است و مادر در حال دست و پا زدن در باتلاق فقر مشغول آخرین تقلاهای پیش از جنون و مرگ است…

کتاب دلایلی برای زنده ماندن

پدید‌آورنده: مت هیگ | مترجم: گیتا گرکانی  | انتشارات علمی فرهنگی

لینک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37416

این کتاب حاصل مبارزه‌ی مت هیگ با افسردگی و اضطراب بی‌اندازه‌ی شدیدی است که نزدیک بود او را از پای درآورد. اثری کوتاه، صریح و مثبت درباره‌ی برخورد درست با بحران‌های روحی و لذت بردن از زندگی؛ داستان واقعی بحران‌هایی که مت هیگ به آن‌ها دچار شد و چگونگی غلبه‌ی او بر افسردگی و آموختن زندگی کردن. این کتاب کوچک و ساده می‌تواند به کسانی که فکر می‌کنند به آخر راه رسیده‌اند کمک کند، نیز به آن‌ها که عزیزانشان با چنین مشکلی درگیر هستند. دلایلی برای زنده ماندن کتابی است درباره‌ی این که چطور از پبودنمان در این جهان لذت ببریم؛ اثری تکان‌دهنده، شاد و لذت‌بخش؛

کتاب به تاریکی خواهم رفت

 

پدید‌آورنده: میشل نامارا | مترجم: میترا دانشور | انتشارات میلکان

لینک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37125

میشل مک نامارا سال‌ها عمر خود را صرف مصاحبه با قربانیان و بررسی صحنه‌های جرم قاتل و متجاوزی کرد که تمام ماموران پلیس را گیج و سردرگم کرده بود . در زیر عنوان این کتاب آمده است : تلاش بی‌وقفه ی یک زن برای پیدا کردن قاتل ایالت طلایی کالیفرنیا. این کتاب در فوریه سال ???? و دو سال بعد از مرگ نویسنده‌ی آن به چاپ رسید. میشل مک نامارا در سال ???? مقاله‌ای در مجله لس‌آنجلس در مورد یک قاتل سریالی که در آن زمان به نام قاتل ایالت طلایی ( کالیفرنیا ) معروف بود نوشت و بلافاصله بعد از آن هم قرارداد نوشتن یک کتاب در این باره را با انتشارات هارپرکالینز امضا کرد.

بعد از اتمام حدود دو سوم از کتاب بود که خانم مک نامارا در سن ?? سالگی و در اثر مصرف اشتباهی دارو در خواب در گذشت. بعد از این اتفاق ، یک خبرنگار و یک نویسنده‌ی جنایی دیگر با همکاری همسر میشل مک نامارا کار ناتمام او را تکمیل کردند و به مرحله‌ی چاپ رساندند. جالب اینکه دوماه بعد از انتشار کتاب، شخصی به‌عنوان قاتل اصلی ایالت طلایی بازداشت شد و مراحل بازپرسی و دادگاه او همچنان در جریان است…

چرا تبلیغات ؟! نوآوری و خلاقیت ها در تبلیغات

 

چرا تبلیغات ؟! نوآوری و خلاقیت ها در تبلیغات

     در دنیای امروز که تبلیغات به بزرگترین رکن فروش و بازاریابی محصولات و خدمات تبدیل شده است، همواره اصحاب رسانه و مجریان امور تبلیغاتی درصدد پیدا کردن روش های نوین برای تبلیغات هستند و دست به نوآوری و خلاقیت های بعضا قابل توجهی هم می زنند. از این نوآوری و خلاقیت ها می توان به :

  • شیوه ها و متدهای طراحی گرافیکی
  •  نوع چاپ اوراق تبلیغاتی
  •  به کار گیری مهندسی های جدید در ساخت سازه های نمایشگاهی و ... اشاره کرد.

چرا چاپ مستقیم و چرا فلت بد ؟!

     از ابتدایی ترین روز های ورود صنعت چاپ در عرصه تبلیغات همیشه کار بر این منوال پیش رفته بود که اوراق تبلیغاتی روی یک سری متریال های خاص ( مانند : تراکت ، پوستر ، بروشور ، چاپ بنر ، وینیل و ... ) چاپ شده و در محل های مناسب نصب و چسبانده و یا در سطح شهر پخش می شدند ؛ این چسباندن و یا پخش کردن اوراق تبلیغاتی مزیت ها و معایبی داشتند که مجریان تبلیغاتی به اجبار و در فشار شرایط موجود یکی از این دو روش را انتخاب می کردند .

چاپ مستقیم یووی ( فلت بد ) روی چه اجسامی ؟

     شاید در ابتدا باور این موضوع برای مردم و حتی مجریان تبلیغاتی سخت بود که تکنولوژی چاپ مستقیم این امکان را فراهم کرده باشد تا تقریبا روی تمام اجسام سخت نظیر شیشه ، سنگ ، کاشی ، چوب ، سرامیک ، گالوانیزه ، استیل ، MDF ، پلی کربنات ، پلاستیک ، فوم ، تخته ، پلکسی گلاس ، طلق و ... بتوان چاپ انجام داد ولی به مرور  دستگاه های فلت بد خود را به اثبات رساندند و توانستند جایگاه محکمی برای خود پیدا کنند .

 

مشاوره ، سفارش آنلاین چاپ و استعلام قیمت با مشاوران ما

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در  زمینه های مختلف چاپ از مقالات دیگر  و ویدئو های سایت بازدید کنید و برای دریافت مشاوره  با ما در تماس باشید.      ( شماره های تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

برای مشاهده سایت و سفارش آنلاین روی لینک های زیر کلیک کنید :

 

 

 

 

 

چرا از تولید کنندگان حمایت کنیم ؟

چرا از تولید کنندگان حمایت کنیم ؟

از آن جایی که کشور ما با تحریم های بین المللی مواجه است

بهترین راه برای مقابله با این تحریم ها رونق تولید داخلی و حمایت از تولید داخلی است.

درست است که در شرایط تحریم در بحث تأمین مواد اولیه دچار مشکل

خواهیم بود، ولی در زمینه فروش و تولید ملی کیف شرایط بهتری ایجاد و فراهم می شود.

باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات ناشی از کمبودهای وارداتی تولیدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته های خود تکیه کنیم و بر اساس سرمایه عمومی کشور اقدام و تولید را رونق ببخشیم.

تحریمهای بین المللی مانند تیغ دولبه عمل میکند، از سویی میتواند شرایط را برای افزایش توان تولید داخلی،

مناسب کند و از طرفی در صورت عدم توجه به ظرفیتهای داخلی، به استقلال سیاسی کشور خدشه وارد میکند.

مسئولان و مدیران کشور در جهت رسیدن به رونق تولید باید پتانسیل ها و ظرفیت های داخلی را باور کنند

و در راستای شکوفایی استعداد های داخلی اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمایه گذاری های لازم را صورت دهند.

نیروی انسانی متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که باید ضمن بها دادن به آن، زمینه فعالیت آنها در چرخه اقتصادی کشور فراهم شود.

یکی دیگر از موانع رونق اقتصادی واردات کالاهایی است که در داخل می تواند تولید شود که باعث دلسردی تولید کننده می شود.

واردات کالاهای مشابه داخلی، تولیدی های کیف را برای افزایش تولید و سرمایه گذاری دلسرد میکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت باید با ممنوعیت واردات کالاهایی که در داخل تولید میشود

عرصه را برای رقابت سازندگان ایرانی فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور تولید داخلی رونق بگیرد.

رونق تولید بخشی از برنامههای حوزه اقتصاد مقاومتی است که با حمایت از تولید داخلی میتواند به توسعه فعالیت تولیدکنندگان داخلی منجر شود.

معرفی تولیدی کیف داخلی

از جمله مطرح ترین تولید کنندگان کیف در ایران میتوان به تولیدی کیف گوهری اشاره کرد

این تولیدی با بیش از 10 سال تجربه موفق در زمینه تولید و پخش انواع کیف یکی از با سابقه ترین تولیدی ها ی کیف در این بخش شناخته میشود

تولیدی گوهری از جمله معدود تولید کنندگانیست که اقدام به عرضه مستقیم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه های بسیار تمامی کیف های تولید شده توسط کیف گوهری

با نرخی بسیار پایین تر در اختیار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ویژگیهای یک تولیدی کیف خوب

قیمت مناسب به عنوان رکن اساسی

تنوع بالا در محصولات

تولید هفتگی کیف های جدید و به روز

تولید انواع متنوعکیف از جمله کیف های زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتی

تولید انواع کیف سفارشی با پایین ترین نرخ

گارانتی و پشتیبانی از محصولات به صورت حقیقی

 

( اگر به دنبال تولیدی کیف چهارراه سیروس هستید از این مطالب بازدید فرمایید )

مراجعه حضوری به تولیدی کیف و دیدن محصولات از نزدیک

برای خرید از تولیدی مخصوصا اگر تجربه قبلی در این زمینه ندارید

حتما به صورت مستقیم به تولیدی کیف یا دفتر مرکزی مربوطه مراجعه کرده و با دیدن محصولات

از نزدیک و مقایسه قیمت ها و کیفیت اقدام به خرید کنید

از واسطه ها حذر کنید !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترین عامل برای اقتصاد و پیشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذیری به بدنه اقتصاد و باعث جلوگیری رشد و پیشرفت

تمامی مشاغل در هر سطحی میشه

هر چه در اینترنت میبینید باور نکنید !!!

با یه جستجوی ساده در اینترنت به طور مثال تولیدی کوله پشتی یا تولیدی کیف مدرسه رو جستجو کنید

سایت های زیادی رو میبینید

که همگی واسطه بوده و نه تنها اطلاعی از صنعت و تولید ندارند بلکه دانش کافی

برای نام گذاری منحصر به فرد برند و سایتشون هم ندارن به طوری که همگی از یک اسم خاص استفاده میکنن !!!!

مراجعه حضوری

حتما با مراجعه حضوری و درخواست آدرس تولیدی حتما از واقعی بودن واحد صنفی مذکور

اطمینان حاصل کنید

استعلام قیمت

با بازدید حضوری از تمامی عرضه کنندگان کیف و یا کالای مورد نظرتون

قیمت ها رو مقایسه کنید

قیاس قیمت ها در دو مورد به شما کمک شایانی میکنه

تشخیص تولیدی کیف واقعی از فیک (مسلما در عرضه مستقیم با قیمت خیلی پایین تری میتونید محصولتون رو خریداری کنید  )

مطمئنا یکی از ارکان موفقیت در هر صنف و شغلی خرید مناسب با پایین ترین قیمت و عرضه اجناس ارزان قیمته (به قول معروف سود تو خریده نه فروش !!!)

مراجعه مستقیم به تولیدی کیف چه مزیت هایی دارد ؟

با خرید مستقیم از تولید کننده در وحله اول میتونید بهترین کیفیت رو با مناسب ترین قیمت تهیه کنید

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کیف رو میتونید

با کمتر از نصف قیمت موجود در بازار تهیه کنید !!!

با حذف واسطه ها (دلال های عزیز) بسیاری از مشاغل کاذب حذف میشه

مسلما روند رشد اقتصادی در تمامی مشاغل با رشد روز افزون مواجه میشه

پس عاجزانه تقاضا میکنم در واحد صنفی که برای خرید انتخاب میکنید  فرمایید