طر مردانه خوب دنیا که باید بشناسیم

طر مردانه خوب دنیا که باید بشناسیم

اگر اهل خرید عطر و ادکلن مردانه باشید، حتما به خوبی می دانید که برای خرید یک ادکلن خوب باید هزینه بالایی بپردازید. هزینه بالایی که هرگز به شما باز نخواهد گشت؛ اما اگر در نهایت از بوی آن راضی نبودید چه؟

برای اجتناب از چنین رویداد هایی با ما همراه باشید لیستی از ادکلن های خوب مردانه را ببینید و تصمیم بهتری اتخاذ نمایید.

عطر مردانه خوب ادکلن آمواژ مدل Memoir

رایحه تند و تلخاین ادکلن مناسب برای آقایان جسور و با اعتماد به نفس می باشد. این ادکلن با بوی خوش ریحان، نعنا و افسنطین در اولین لحظات، حسی سرشار از طروات و تازگی را برای شما به ارمغان می آورد.

اگر اهل ریسک هستید، این ادکلن مردانه خوب با پخش بوی بالا را در لیست خرید خود قرار دهید.

عطر مردانه خوب ادکلن روژا داو رِکلِس پور هوم Reckless Pour Homme

این شما و این عطر مردانه انگلیسی، با رایحه ای مدیترانه ای! برای آرامش به چه نیاز دارید؟ آیا اسطوخودوس، ترنج، لیمو ترش و برگ بو کافی نیستند؟ اگر نه پس قطعا گل رز، گل مریم و ترخون شما را در خلسه ای آرام و مطمئن فرو می برند. حسی متفاوت از آرامش را با این ادکلن مردانه خوب تجربه کنید.

https://shikfam.com/The-fine-masculine-perfume-of-the-world-we-need-to-know

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن د مارلی پگاسوس Pegasus

هیجان و نشاط، همه آن چیزی است که پس از استشمام نارنج، گل آفتاب‌گردان و زیره حس خواهید کرد. گل یاسمین، بادام تلخ و اسطوخودوس هیجان شمارا تثبیت کرده و در پایان عنبر، وانیل و چوب صندل هیجان شمارا به بالاترین حد ممکن خواهند رساند.

خوشبوترین ادکلن جورجیو آرمانی Acqua Di Gio Essenza

اگر به دنبال انرژی، شادی و اعتمادبه‌نفس می‌گردید، این ادکلن مردانه خوشبو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آیا برای حس سرخوشی به چیزی بیشتر از نارنج، گریپ‌فروت و آب دریا نیاز دارید؟! پس از گذشت مدتی نیز نت‌های اولیه جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند که عبارت‌اند از گل یاسمین، ریحان و مریم‌گلی. در پایان نیز مشکل، گیاهان دریایی، عنبر، چوب سدر، گیاه پاتچولی، علف وتیور و عنبر فلفل دردادن حس خوب به شما دست‌به‌یکی می‌کنند.

علاوه بر این‌ها میزان ماندگاری و پخش بوی این ادکلن نیز عالی است و برای شب‌های طولانی در مهمانی‌های مهم خیلی به کارتان خواهد آمد.

https://shikfam.com/The-most-perfumed-masculine-perfume-in-the-world

ادکلن عطر خوب مردانه

ادکلن هرمس مدل Terre dHermes حجم 75 میلی لیتر مردانه

اگر دنبال یک عطر مردانه خوب می گردید، حتما این عطر را در فهرست خرید خود قرار دهید. این ادکلن مردانه خوب تلخ با ماندگاری و پخش بوی عالی که دارد علاوه بر اینکه شما را به ستاره جمع ها و مهمانی ها تبدیل می کند، اثر بوی خوش ادکلن شما را تا مدت ها در یاد ها نگه می دارد.

این ادکلن با بوی پرتقال و گریپ فروت، همان چیزی است که برای جاودانه شدن نیاز دارید!

عطر مردانه خوب ادکلن ویکتور اند رالف Spicebomb

رایحه شیرین، تند و گرم این ادکلن خوب مردانه مناسب پاییز و زمستان است. ادویه، چوب، مرکبات، اسموکی، صمغ، گیاهان معطر و چرم همه چیزهایی هستند که برای گرم نگه داشتن شما در سوز زمستان کافی اند.

عطر مردانه خوب ادکلن فندی فن دی فندی Fan di Fendi

این ادکلن نام آشنای ایتالیایی، رایحه ای گرم و تند دارد. فلفل صورتی و هل گواتمالا از این ادکلن چیزی ساخته اند که می توان این عطر را بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها نامید.

https://shikfam.com/The-fine-masculine-perfume-of-the-world-we-need-to-know

نتیجه گیری

لیستی حاوی نام های بهترین ادکلن خوب مردانه را بررسی کردید. لازم به ذکر است که برای خرید ادکلن علاوه بر سلیقه شخصی خود، فصلی که در آن هستیم را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. سعی کنید در هنگام خرید یک ادکلن یک خانم را همراه خود داشته باشید تا در انتخاب بهتر شما را یاری کند.

همچنین اگر قصد خرید یک ادکلن خوب مردانه با قیمت مناسب را دارید لیست بالا را دوباره مرور کنید تا در انتخاب دچار مشکل نشوید. بی شک ادکلن مورد علاقه شما جایی درون همین لیست قرار دارد!

منبع : https://shikfam.com/Search-products/category-Perfume

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.