اهمیت تجهیزات ترافیکی در چیست؟
به نقل از وبسایت ایمنی ها؛ هر ساله افراد زیادی جان خود را به دلیل سوانح رانندگی از دست میدهند و در این میان خانوادههای بسیاری داغدار میشوند. یک مورد از مهمترین راهکارها برای جلوگیری از این حوادث تلخ و آسیبهای جدی پس از آن، استفاده از تجهیزات ترافیکی است. تجهیزات ترافیکی شامل تابلوهای راهنمایی و رانندگی، بشکههای ایمنی، استوانه و کله قندی ایمنی، سرعتگیر و… میشوند. تمام این علائم و ابزارها برای جلوگیری از بروز انواع حوادث است. شاید برای بیشتر افراد این سوال مطرح باشد که اهمیت تجهیزات ترافیکی در چیست؟ برای پاسخ به این سوال و آگاهی بیشتر در زمینه تجهیزات ترافیکی، با ایمنی ها همراه باشید.
تجهیزات ترافیکی چیست؟
تجهیزات راه ایمنی ها آن دسته از ابزارهایی هستند که برای کنترل ترافیک، حفظ امنیت عابرین، خودروها و رعایت مقررات مورد استفاده قرار میگیرند. این تجهیزات عموما از رنگهای زرد، قرمز و نارنجی تولید میشوند؛ چرا که این رنگها علاوه بر این که هشدار دهنده هستند، از مسافتهای بسیار دور نیز قابل شناسایی بوده و میتوان در نقش بازدارنده بسیار خوب عمل کنند.
چرا تجهیزات ترافیکی اهمیت دارند؟
همانطور که پیش از این گفتیم، تجهیزات ترافیکی شامل علائم و ابزارهای بسیاری میباشد که به منظور پیشگیری از سوانح و مشکلات متعدد ایجاد شدهاند. هرکدام از این تجهیزات ترافیکی دارای اهمیت ویژهای هستند و برای ایجاد نظم و انضباط در سطح شهر و جادهها نصب میشود.
اهمیت تجهیزات ترافیکی جادهای
جادهها به مانند شاهرگهای اصلی هستند ک
ه شهرها را به یکدیگر متصل کردهاند و سهم بهسزایی در رفت و آمد بین شهری دارند. بسیاری از تصادفات و حوادث رانندگی که منجر به آسیبهای شدید بدنی و حتی مرگ میشوند، در جادههای بین شهری اتفاق میافتد. این افزایش سوانح به دلیل سرعت زیاد، رانندگی طولانی مدت و به دنبال آن خستگی و مواردی از این دست است. یکی از مواردی که این تصادفات جادهای را تشدید میکند، عدم استفاده از تجهیزات ترافیکی جادهای است.
بسیار در اخبار و رسانهها دیدهایم که وسیله نقلیهای به دلیل نبود علائم رانندگی مناسب در جاده از مسیر منحرف و باعث بروز خسارات جانی و مالی شده است. بنابراین شاید بتوان این گونه برداشت کرد که اهمیت وجود تجهیزات و علائم ترافیکی در جادهها نسبت به شهرها بسیار بیشتر است. چراکه به دلیل مواردی چون سرعت بالا، رانندگی طولانی مدت، ناآشنایی با جاده، سختی رانندگی در جاده، تاثیر شدید آب و هوا بر جاده و… نیاز به این تجهیزات بیشتر احساس میشود.
اهمیت علائم رانندگی
تابلوهای ترافیکی و علائم رانندگی نصب شده در شهرها و جادهها برای یاری رساندن به عابرین و رانندگان مورد استفاده قرار میگیرد. اهمیت وجود این ابزار به این دلیل است که آنها به مانند یک کتاب راهنما عابرین پیاده و رانندگان وسائل نقیله را نسبت به مسیر، آگاه و اطلاعات لازم برای هدایت صحیح را به آنها میدهند. برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی، خیلی مهم است که این تجهیزات در مسیری درست نصب و مورد استفاده قرار بگیرد.
اهمیت موانع ترافیکی
یک نمونه از مهمترین تجهیزات ترافیکی، ضربهگیرهایی هستند که در نقاط پرخطر و آسیب زننده نصب میشوند. این ضربهگیرها تا حد بسیار زیادی میتوانند از بروز خسارتهای جانی پیشگیری کند. علاوه بر آن از رسیدن آسیب جدی به وسیله نقلیه نیز جلوگیری میکنند. همچنین جداکنندههای مسیرهای شهری و جادهای نیز میتوانند در مدیریت و کنترل ترافیک نقش بسیار مهمی را ایفا کنند. از دیگر موانع ترافیکی که در داخل شهر بسیار پرکاربرد هستند میتوان به سرعتگیرها اشاره کرد. سرعتگیرها با نصب شدن در مسیرهای پرتردد و پرخطر با ایجاد مانع سبب کاهش سرعت خوردوها میشود که این امر در کاهش تصادفات شهری و جادهای نقش مهمی دارد.
اهمیت چراغهای راهنمایی
از جمله تجهیزاتی که جهت ایجاد نظم در رانندگی مورد استفاده قرار می گیرد، چراغ های ترافیکی می باشد. چراغ راهنمایی با سه رنگ سبز، زرد و قرمز، پر استفادهترین چراغها هستند که به صورت استاندارد تنظیم شده و در سراسر جهان کاربرد یکسانی دارند. چراغهای چشمک زن به منظور هشدار دادن به رانندگان بر سر تقاطعها یا محلهای مربوطه نصب میشوند. بنابراین چراغهای راهنمایی و چشمک زن از جهت ایجاد نظم و هشدار دادن به رانندگان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. چراغهای چشمک زن به دو رنگ قرمز و زرد هستند. رنگ قرمز در محلهای پرخطر دیده شده و رنگ زرد به معنی احتیاط است. معمولا در چهارراههایی که ترافیک زیادی وجود دارد برای هدایت بهتر رانندگان از چراغهای فلشدار استفاده میشود. همچنین نوعی چراغ راهنمایی برای عابرین پیاده وجود دارد که گذشتن از خیابان را برای آنها راحتتر میکند.
اهمیت کیفیت تجهیزات ترافیکی
از دیگر موارد مورد اهمیت در تجهیزات ترافیکی، کیفیت آنها است. وجود کیفیت نیز در کارایی تجهیزات ترافیکی نقش بسیار مهمی دارد. این کیفیت شامل موارد زیر میباشد.
اهمیت تجهیزات ترافیکی در چیست؟ این گونه میتوان بیان کرد که اهمیت تجیهزات ترافیکی در کاهش میزان تصادفات شهری و جادهای و کنترل ترافیک شهری و جاده است. به طور کلی این علائم و تجهیزات به منظور ایجاد نظم در جامعه و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی تولید و مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین کیفیت این ابزارهای ترافیکی نیز از مواردی است که باید به آن توجه ویژهای داشت. کیفیت یکی از ستونهای اصلی در ارائه خدمات هرچه بهتر این تجهیزات است و این امر تنها به واسطه خریدی مطمئن و آگاهانه صورت میپذیرد. شما میتوانید از فروشگاه اینترنتی ایمنی ها www.imeniha.com ، با کیفیت ترین تجهیزات ترافیکی را با خیالی آسوده و راحت خریداری کنید.
بهترین راه های جذب فالوور در اینستاگرام
خیلی از افراد همیشه به دنبال راههای جذب فالوور در اینستاگرام هستند تا بتوانند نسبت به رقبا دنبالکننده بیشتری داشته باشند و در راه رسیدن به هدفشان موفقتر باشند. اگر میخواهید راههای جذب فالوور در اینستاگرام را بدانید، جای درستی آمدید. در این مقاله که توسط پورتال جامع مهندسین ایران تهیه شده، بهترین روش برای جذب فالوور در اینستاگرام به شما آموزش داده می شود. با ما همراه باشید.
راههای جذب فالوور در اینستاگرام
برای افزایش فالوور مواردی را برای شما در ادامه آوردهایم که برحسبِ تجربه? واقعی و الگوریتمهای اینستاگرام آزموده شدهاند و درصد موفقیت آنها بسیار بالاست. ما تمام مواردی را که شامل جذب فالوور در اینستاگرام میشوند، به دو دسته تقسیمبندی کردهایم:
(چنانچه میخواهید سایت های دریافت فالور رایگان اینستاگرام مشاهده کنید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم)
افزایش فالوور واقعی از طریق محتوا و تعامل
این روش بر خلاف، روش تبلیغاتی، هزین? زیادی برایتان ندارد. در ضمن، اگر در انجام این روشها ثابتقدم باشید، نتایج فوقالعادهای نصیب پیجتان میشود و کسبوکارتان را تکان اساسی میدهد.
?. بیوی پیج خود را برای دسترسی افراد بهینه کنید
بیوی اینستاگرام شما به فالوورهای بالقوه میگوید که شما چه کسی هستید، کسبوکار شما در چه حوزهای است و امیدوارید مردم پس از بازدید از پروفایل شما چه اقدامی انجام دهند؛ بنابراین از همه? آن ??? کاراکتر برای توضیحات نهایت استفاده را ببرید.
بیو اینستاگرام شما باید شامل موارد زیر باشد:
توجه: بهجای اینکه فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود را در بیو اینستاگرام خود قرار دهید، به دنبالکنندگان بالقوه تصویر واضحی از آنچه در صورت فالو کردن شما میتوانند انتظار داشته باشند، ارائه دهید.
?. بهطور مداوم پست بگذارید
فراموش نکنید که ثبات، یک عنصر کلیدی برای جذب فالوور در اینستاگرام است. اگر پستهای شما با استفاده از یک تقویم محتوایی بهصورت منظم و هدفمند منتشر شوند، علاوه بر اینکه باعث ایجاد تعامل بهتر با مخاطبان میشود، الگوریتم اینستاگرام هم پستهای شما را نزدیک به بالای فید فالوورهایتان نشان میدهد.
مطالعهای در سال ???? روی ?? صنعت نشان میدهد که کسبوکارها بهطور میانگین در هفته، چهار پست اینستاگرامی را به اشتراک میگذارند. توصیه ما به شما این است که تا جای ممکن حداقل یک بار در روز پست بگذارید؛ البته مطمئن شوید که در این روند کیفیت را فدای کمیت نمیکنید.
برندهایی که روال منظمی برای پستگذاری دارند، بهترین نتایج را میبینند. ارسال پست بیشتر لزوماً به معنی نرخ تعامل بالاتر نیست. روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که همراستای خواسته و نیاز مخاطب شما باشد.
طبق مطالعه? Tailwind، پروفایلهایی که روزانه پست میکنند، چهار برابر بیشتر از آنهایی که کمتر پست میگذارند، فالوورهای اینستاگرام را جذب میکنند.
?. بهترین زمان را برای انتشار پست در اینستاگرام پیدا کنید
واقعیت این است که هیچ پاسخ واضحی برای اینکه چه زمانی در اینستاگرام پست بگذارید تا به بیشترین تعداد افراد برسید وجود ندارد؛ اما اگر اکانت بیزینسی دارید، با استفاده از تجزیهوتحلیل اینستاگرام بهصورت رایگان، میتوانید اطلاعات بسیار خوبی از آن دریافت کنید.
ابتدا از Instagram Insights استفاده کنید تا بفهمید چه زمانی مخاطبان شما آنلاین هستند. روی دکمه «Insights» از پروفایل بیزینسی اینستاگرام خود ضربه بزنید، به «Total followers» بروید؛ از آنجا، به پایین بروید تا بیشترین زمان فعالیت مخاطبان خود را ببینید.
این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که محتوای شما چه زمانی بیشترین بازخورد را دارد. بهعنوان مثال، یک ویدیوی دستور پخت غذا بهصورت گامبهگام، ممکن است در خارج از ساعتهای کاری بهتر عمل کند؛ زیرا افراد تمایل بیشتری به آشپزی دارند. از طرف دیگر، یک پست کافیشاپ ممکن است حوالی ساعت ? بعدازظهر بهخوبی دیده شود. وقتی مردم دچار رکود بعدازظهر میشوند.
طبق تحقیقات بهعملآمده، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت ? صبح تا ?? ظهر و ساعت ? تا ? بعدازظهر در روزهای هفته است.
توصیه میکنیم برای اینکه زمان مناسب برای جذب فالوورهای بیشتر را پیدا کنید،، چند وقت زمانهای مختلف را امتحان کرده و نتایج را اندازهگیری کنید. اینطوری بعد از مدتی بهترین زمان پستگذاری را برای بیزینس خود پیدا میکنید.
?. با طرز کار اکسپلور آشنایی پیدا کنید
در اهمیت اکسپلور همین بس که وقتی پست شما این قابلیت را داشته باشد که به اکسپلور راه پیدا کند، علاوه بر آنکه میلیونها نفر آن را میبینند، ممکن است توسط هزاران نفر هم فالو شوید.
اگر محتوای جذابی تولید کنید که افراد بیشتری با آن درگیر شوند و واکنش مثبتی نسبت به آن داشته باشند، احتمال اینکه پست شما به اکسپلور راه پیدا کند زیاد است. برای بیشتر دیده شدن در اکسپلور، موقع تولید محتوا این موارد را رعایت کنید:
?. محتواهایی با قابلیت اشتراکگذاری بالا ایجاد کنید
وقتی پای جذب فالوور در اینستاگرام در میان باشد، تولید محتوایی که قابلیت اشتراکگذاری بالا دارد، به این روند سرعت میبخشد. از دیگر راههای جذب فالوور در اینستاگرام، تولید محتواهایی است که آدمها آنها را دوست دارند و با دوستان، همکاران یا اعضای خانوادهشان بهاشتراک میگذارند.
محتواهایی مثل میمهای متداول، نقلقولهای الهامبخش و پستهایی که بهصورت حرفهای آموزش میدهند، همگی قالبهایی هستند که امتحان خودشان را پس دادهاند. این پستها بهسرعت ویروسی شده و راهی اکسپلور میشوند. از این فرصت میتوانید استفاده کنید تا افراد بیشتری را با خود همراه کنید.
?. Reels را در ترکیب محتوای خود بگنجانید
ریلزها از آن نوع محتواهایی هستند که بهدلیلِ جذابیت و محبوبیتی که بین کاربران اینستاگرام دارند، بهسرعت و بهراحتی دستبهدست میشوند. با این ابزار میتوانید به مخاطبان هدف جدید دسترسی پیدا کنید و تعداد فالوورهایتان را از این طریق نیز بیشتر کنید..
فقط یک نکته؛ سعی کنید در ریلز، بهجای فروش محصولات یا محتوای صرفا آموزشی، نکات مربوط به صنعت خود را ارائه دهید و افراد را سرگرم کنید.
برای کسب بهترین نتایج:
?. روی یک استراتژی هشتگ سرمایهگذاری کنید
هشتگها در جاهای مختلفی کاربرد دارند؛ اما در اینستاگرام اهمیت ویژهای پیدا کردهاند. هشتگهای مناسب میتوانند تصویر شما را در معرض دید حجم زیادی از مخاطبان هدف شما قرار دهند و به نظر نمیرسد کاربران اینستاگرام مانند سایر شبکهها از هشتگ خسته شوند. با یافتن هشتگهایی که برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد، شروع کنید. نمونه هشتگ : مهندسی ، مهندسی کامپیوتر
اگر از هشتگهای محبوب اینستاگرام در عکسهای خود استفاده کنید، احتمال اینکه به کاربران جدید دسترسی پیدا کنید و کشف شوید بسیار بیشتر است؛ همچنین هشتگ یافتن محتوای شما را برای افرادی که عبارات خاصی را جستجو میکنند، آسان میکند.
شما میتوانید ایدههای هشتگ را از رقبا یا اکانتهای مشابه تقلید کنید؛ اما در نهایت، بهتر است گروههایی از هشتگهای خود را ایجاد کنید که به حساب خاص شما مربوط میشوند. همچنین اگر هر یک از کلیدواژههای موردنظر خود را مستقیماً در برنامه اینستاگرام جستجو کنید، میتوانید هشتگهای مرتبط بیشتر و محبوبیت آنها را بیابید.
?. محتوای خود را از عکسها بهسمت ویدیوی بیشتر ببرید
ویدیوها این روزها شانس بیشتری برای جذب فالوور در اینستاگرام ایجاد میکنند؛ به این دلیل که ویدیوها تعامل بیشتری را برمیانگیزد و مخاطبان از تماشای ویدیو لذت بیشتری میبرند و آن را به اشتراک میگذارند؛ بنابراین از این محتوا در پیج خود بیشتر استفاده کنید و با ساخت ویدیوهای متنوع سلیقه? مخاطبان خود را بسنجید.
اگر هم می خواهید ویدیوهای شما بیشتر دیده شوند، حتما زیرنویس را به آنها اضافه کنید؛ چون اکثر افراد دوست ندارند با صدای بلند مخصوصا در مکانهای عمومی، ویدیو تماشا کنند.
?. محتوای تولیدشده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید
محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) هر نوع محتوایی مانند ویدیوها، عکسها، نظرات، صدا و موارد دیگر) است که طرفداران یا دنبالکنندگان شما آن را تولید میکنند. این یک ابزار ضروری در گنجینه? بازاریابی شما برای بالا بردن فالوور اینستاگرام است.
محتوای UGC، افرادی را نشان میدهد که از محصولات یا خدمات شما، در زندگی واقعی استفاده کردهاند و حالا، داستانی برای نقل کردن دارند. این رابط? ایجاد شده بین برند شما و انسانها، باعث ایجاد تعامل، اعتماد و وفاداری میشود.
طبق تحقیقات Olapic، امروزه اگر مشتریها قبل از خرید، عکسی از محصول را ببینند که توسط مشتریهای قبلی به اشتراک گذاشته شده، 56 درصد بیشتر احتمال دارد که آن را بخرند.
برای مثال، Gopro را در نظر بگیرید. محتوای پیج اینستاگرامش اکثرا از عکسهایی است که افراد با دوربینهای این برند گرفتهاند و آن را منتشر میکنند.
??. مسابقه اجرا کنید
یکی از ترفندهای جذب فالوور اینستاگرام همین برگزاری مسابقههاست. با این کار، با یک تیر چند نشان میزنید؛ یعنی چه؟
یعنی علاوه بر آنکه مخاطبان خود را سرگرم میکنید و تعامل پیج خود را بالا میبرید، پیجتانرا برای الگوریتم اینستاگرام هم مطلوب جلوه میدهید. همین روند باعث دیدهشدن بیشتر پیج شما میشود و بهطور بالقوه، مخاطبان بیشتری را برای شما به ارمغان میآورد.
متداولترین این مسابقهها که اکثر پیجها هم به آن روی میآورند، تشویق مخاطبان به تگکردن دوستان و فالو کردن پیجشان است. اینکه اجرای مسابقه در چه حد و جوایز به چه صورت باشند را بودجه و اهداف شما تعریف میکند. به همین راحتی میتوانید تعامل با پیج خود را بالا ببرید و جذب فالوور در اینستاگرام داشته باشید.(چنانچه میخواهید درباره قرعه کشی در اینستاگرام از بین کامنتها و لایکها بیشتر بدانید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم)
??. در کپشن دنبالکنندههای بیشتری بخواهید
افزودن کپشن به پستها، به تعامل بیشتر منجر میشود. شما میتوانید تا ???? کاراکتر را به کپشن اضافه کنید که شامل هشتگ و ایموجی هم میشود.
به یاد داشته باشید که افراد فید اینستاگرام خود را سریع اسکرول میکنند؛ بنابراین جلب توجه کاربر با چند کلمه اولیه بسیار مهم است. اینستاگرام برای ابتدای کپشن که میتواند یک تیتر جذاب باشد، استفاده از ??? کاراکتر یا کمتر را توصیه میکند و اگر بیش از ??? کاراکتر باشد، کاربر باید برای خواندن ادامه? آن روی «بیشتر» کلیک کند. میتوانید هر دو شکل کوتاه و بلند کپشن را بر اساس پست خود امتحان کنید و ببینید نتایج به چه صورت است.
چیزی که مهم است و عامل جذب فالوور میشود، قرار دادن دعوت به عمل (Call To Action) در کپشن است. از اینکه گاهی از مخاطبان خود بخواهید شما را دنبال کنند نترسید.
??. با میکرو اینفلوئنسرها مشارکت کنید
اگر نمیخواهید برای بازاریابی برند خود، به اینفلوئنسر مشهور پول زیادی بپردازید، با میکرو اینفلوئنسرها که از چند صد تا چند هزار دنبالکننده دارند، همکاری کنید و کمپینهای تاثیرگذار برگزار کنید. شما با این کار به مخاطبان بالقوه دسترسی پیدا میکنید.
این اینفلوئنسرهای کوچک افرادی هستند که واقعاً از برند شما حمایت میکنند و به آن اعتقاد دارند و بهراحتی میتوانند فالوورهای خود را به دنبال کردن شما هدایت کنند.
میکرو اینفلوئنسرها شاید فالوورهای کمتری نسبت به ماکرو اینفلوئنسرها داشته باشند، ولی تعامل بالایی با دنبالکنندگان خود دارند؛ تا جایی که توصیهها و پیشنهاداتشان بهشدت پذیرفته میشود. خیلی از آنها در قبال اهدای کالایی از محصولات و خدماتتان، این کار را برای شما انجام میدهند که این یعنی شما میتوانید با صرف کمترین هزینه، فالوور جذب کنید.
??. از رقبای خود یاد بگیرید
حتما دقت کردهاید که اکسپلور هر اکانتی با دیگری متفاوت است. مواردی که به شما در اکسپلور نشان داده میشود، به پیجهایی بستگی دارد که آنها را فالو کردهاید. بیایید از این قضیه به نفع خود استفاده کنید. میپرسید چطور؟
سعی کنید بیشتر برندهایی را فالو کنید که در حوزه? تخصصی شما هستند تا در اکسپلورتان از آن نوع پستها بیشتر ببینید و با پیجهای بیشتری در این زمینه آشنایی پیدا کنید. دسترسی به پیجهای رقبا برای شما دو مزیت دارد:
با دیدن پستهای اکسپلور رقیبان خود، میتوانید ایده بگیرید که چه نوع پستهایی تولید کنید که به اکسپلور راه یابید. در باب این موضوع به یاد سخن پیکاسو بیفتید: هنرمندان بد کپی میکنند، هنرمندان خوب میدزدند.
مزیت دیگر، تعامل با آن پیجها و حتی مخاطبانشان است. میتوانید با لایک و کامنت با مخاطبانشان تعاملی سازنده برقرار سازید و آنها را با خود همراه کنید.
??. با مخاطبان خود درگیر شوید
اگر واقعاً میخواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، باید طرفداران خود را در یک گفتوگو درگیر کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی شخصی محتوای شما را میبیند، به این معنی نیست که در حال حاضر شما را دنبال میکند. اگر فرصتی برای تعامل با یک فالوور بالقوه دارید، باید از آن استفاده کنید. هر کامنت فرصتی برای به دست آوردن یک فالوور جدید (یا حفظ فالوور فعلی) است؛ بنابراین مطمئن شوید که به هر کامنتی که دریافت میکنید، پاسخ میدهید.
در ضمن فقط منتظر نباشید تا فالوورهای شما گفتوگو را شروع کنند. فرصتهای تعامل را خودتان ایجاد کنید. از استیکرهای اینستاگرام مانند باکس سوالات و نظرسنجی در استوری اینستاگرام استفاده کنید. خلاصه اینکه سعی کنید این رابطه را حفظ کنید.
??. اکانت اینستاگرام خود را در کانالهای مختلف تبلیغ کنید
اگر به دنبال راههای اضافی برای جذب فالوور در اینستاگرام هستید، تبلیغ متقابل اکانت خود در پلتفرمهای دیگر عالی است.
از طریق وبسایت یا هر شبکه? اجتماعی که بخشی از استراتژی بازاریابی شما است و حتی خبرنامه ایمیل، پادکست یا هر پلتفرم دیگر، افراد را به اینستاگرام خود هدایت کنید. وب مستر ها در این باره خیلی می تواننده کمک و راهنما باشند.
??. نتایج خود را تجزیهوتحلیل کنید
در کنار تمام این روشها، ضروری است که بتوانید عملکرد خود و مخاطبان را تجزیهوتحلیل کنید و بر اساس نتایج به دست آمده، استراتژی جدیدی برای پیجتان در نظر بگیرید. یکی از سادهترین راهکارها برای تحلیل پیج اینستاگرام، استفاده از بخش Insights اینستاگرام بهصورت رایگان است.
نکته: نیازی نیست روی شاخصهایی مانند لایک و کامنت بهتنهایی وسواس داشته باشید. در عوض «Engagement Rate» که نرخ تعامل مخاطبان را با شما نشان میدهد، موضوع مهمتری است.
منبع: www.pjmi.ir
https://biiut.com/read-blog/22232
https://www.click4r.com/posts/g/6948672/
https://blogfreely.net/faheemkhatri4/8-rshth-mhndsy-bh-trtyb-prtrfdrtryn-h-dr-yrn
http://y8space.com/members-2/faheemkhatri4/activity/4947445/
https://wordsmith.social/faheemkhatri4/8-rshth-mhndsy-bh-trtyb-prtrfdrtryn-h-dr-yrn
https://www.homify.co.uk/ideabooks/9110298
https://postheaven.net/8o8z3cel4u
https://mayempire.com/read-blog/115440